2014. február 16., vasárnap

15. rész


- Sehun, izgulok – szorítottam rá a kezére, mire érdeklődve fordult felém. A vállamra tette a kezét és elmosolyodott.
- Semmi baj. Csak képzelj valakit a helyembe – mosolygott, mire sóhajtottam egyet.
- Hülye vagy – fejtettem le magamról a kezeit. – Felejtsd el – mondtam még és Suho felé fordultam.
- Oh, Oppa, milyen helyes vagy! – dicsértem meg csodálkozva, ő pedig zavartan nevetett és a tarkóját vakargatta.
- Miért jövök zavarba, ha Oppának hív? Aigoo, ez egyáltalán nem menő. Kim Junmyeon, szedd össze magad! – motyogta maga elé, felnevettem és megütöttem a vállán, mire feleszmélt, hogy ezt mind, ki is mondta és krákogva húzódott Sehun mellé, hogy elbújhasson előlem.
- Oppa! Teljesen menő vagy – mondtam még neki, mire bólogatott és kerülte a szemkontaktust. Jókedvűen ragadtam meg Sehun kezét, hirtelen úgy éreztem, el is szállt a feszültség belőlem.


A menedzser hyung intett nekünk, hogy indulhatunk, feltehetőleg az igazgató ült már az asztal szélén, a menedzser mellette foglalt helyet, majd Sehun, én és Suho. Megkönnyebbültem, hogy nem nekem kellett a legszélén ülnöm, valahogy nem lett volna jó érzés. Sehun még villantott felém egy elragadó mosolyt és talán szolidaritásból nem engedte el a kezemet az asztal alatt. A vakuk természetesen villogtak, amit már kezdtem megszokni. Igazából mióta visszajöttem, megváltozott a személyiségem.

Amerikában csak magamra voltam utalva, sokkal könnyebb volt határozottnak és magabiztosnak lennem, nagyobb volt az önbizalmam is. Sosem ijedtem meg, ha színpadra kellett lépnem és, embereket előtt kellett megjátszanom magam, most viszont remegtem és rosszul éreztem magam. Talán, mert a körülmények változtak. Irtó sokat.

Vettem egy mély levegőt, megacéloztam magam és elhatároztam, hogy véget vetek ennek a félős énemnek. Amint arra gondoltam, mennyire szánalmas lehetek, rögtön helyrerázódtam.
- Mivel mindenki megérkezett, kezdhetjük is. Várjuk kérdéseiket – szólalt meg, mély, tekintélyt parancsoló hangon az igazgató. Karok lendültek a magasba, felkiáltások sora hallatszott, mi pedig a menedzserre hagytuk, hogy kit választ. Elsőként egy férfi szólalt meg, formalitásból bemutatkozott és bemondta melyik újságtól jött. Mivel nem ismertem, nem is nagyon érdekelt, csak a kérdésére összpontosítottam.
- Feltenném a kérdést, amire egy ország kíváncsi. Mindenki tisztában van vele, hogy a menyasszony családja kikből áll és felvetődik az emberekben, hogy talán nem igaz semmi, abból, amit mondotok. Tehát: tényleg szeretitek egymást? – körülírt kérdése telitalálat volt. Nem gondoltam volna, hogy bárkiben is megkérdőjeleződik az, amit kifelé mutatunk. Fel is vontam a szemöldököm, ezt látva a riporter felém fordult. Elmosolyodtam és magamhoz vettem egy mikrofont, Sehun meg is lepődött, hogy ilyen gyorsan reagáltam.
- Áh, üdvözlöm, Choi Ha Neul vagyok – biccentettem felé szerényen. – Tudom, hogy lényegében azért vagyunk itt, hogy eloszlassuk a kételyeket, de kissé megdöbbent szembesülnöm azzal, hogy nem mindenki hisz nekünk. A kérdésére válaszolva… igen. Tényleg szeretjük egymást – féloldalasan Sehunra pillantottam, aki az orra alatt somolygott. Nem tudom játékból, vagy tényleg szórakoztatta a válaszom. Letettem a mikrofont, nem akartam túlmagyarázni. A férfi bólintott és leült. A következő egy nő volt.
- Tudhatnánk egy kicsit többet rólad, Ha Neul-sshi? – szimpatikus mosolya rögtön rokonszenvet váltott ki belőlem. Egy pillantást vetettem a mellette álló kamerára, belemosolyogtam és bólintottam.
- Persze. Mire kíváncsi?
- Hány éves vagy? És a családod elég sűrűn tűnik fel a nagyérdemű előtt, de rólad szinte soha nem lehetett hallani semmit sem. Igaz, hogy külföldön voltál?
- Húsz éves leszek augusztusban, így kérem, mindenki beszéljen velem informálisan – zavartan lesütöttem a szemem, nem hittem, hogy a korom kérdés lesz… és itt mindenki jóval idősebb nálam, kényelmetlen volt, hogy formálisan beszéltek hozzám. A reakciómat nevetéshullám követte, majd megválaszoltam a többi kérdést is, miközben akaratlanul is szorítottam Sehun ujjain. – A családom a Sunset bevásárlóközpont üzletlánc alapítója, így gyakran megesik, hogy a szüleim és nagyszüleim külföldre utaznak, vagy megjelennek a médiában, viszont édesapám mindig próbált védeni ettől a világtól. Nem szerette volna, ha nagyon befolyásolja az életemet az, hogy ők tulajdonképpen híresek. Persze, nem szégyellte és engem sem, csak jobbnak látta kihagyni engem ezekből. Nem is szívesen folytam bele a családi üzletbe, mindig is elég… antiszociális voltam, és jobb szerettem élvezni a bevásárlóközpontot, mint vezetni – halkan elnevettem magam, amit megmosolyogtak és folytattam. – Három és fél évig éltem kint Amerikában, a középiskolai tanulmányaimat folytattam ott, és egy gyorstalpaló, másfél éves színész iskolát végeztem el.
- Áhh, nehéz lehetett!
- A gimnázium utolsó évét és a színész tanoda első évét egyszerre csináltam, így igen, kissé megterhelő volt, de mindig is az volt az álmom, hogy hivatásos színésznő lehessek, így minden tőlem telhetőt megtettem ennek érdekében.
A nő kedvesen bólintott, én pedig hátradőltem a széken, Sehun pedig rám mosolygott és megsimogatta ujjaival a kézfejem. Hirtelen elvigyorodtam és kiszakítottam kezem szorításából.
- Ne hozz már zavarba – suttogtam neki és kiszabadult kezemmel lófarkam tincseit tekertem ujjamra, ő pedig kuncogott egyet. Elkapta tekergőző ujjaim és összekulcsolta a sajátjával. Meglepetten néztem rá, majd az asztalra fektette kezünket. Hatalmas zavar uralkodott el rajtam, a riporterekre néztem, akik őrülten kattintgatták a fényképezőgépjeiket, és ujjongó hangokat hallatva figyeltek bennünket. A következő kérdező egy idősebb férfi volt.
- Én az igazgatóhoz fordulnék – titokban megkönnyebbültem, hogy ez nem az én köröm. – Köztudott, hogy az SM Entertainmentnél szigorúan veszik a randizás lehetőségét. Ez a két fiatal mégis szabadon turbékol. Csak nem a családjaik magas szintű rangja miatt? – szemtelen kérdés volt, pimasz módon megfogalmazva, az igazgató is rosszallóan köszörülte a torkát és ráncolta a szemöldökét, de készségesen válaszolt.
- Kivételes esetekben eltérünk a szerződésben írtaktól, és Sehun-sshi eleve úgy kezdte trainee éveit, hogy tudtunk Ha Neul kisasszonyról.
- Áh, tényleg? 
- Tényleg. Nem tagadhatom, hogy döntésünkben befolyásoló szereppel bírtak a családok, de nagyrészt azért engedtük meg, mert hatalmas lehetőséget láttunk Sehun-sshi tehetségében. És mint látják, igazunk volt.
- Meglepődve hallgatom válaszát Igazgató úr. Ez azt jelenti, hogy Sehun és Hana kapcsolata már több éve tart?
- Ez egy kicsit bonyolultabb ennél. Ugye nem bánja, ha én adom meg a választ, erre a kérdésre? – vette át a szót hirtelen Sehun. Gondolom nem szerette volna, ha belerondítanak a történetünkbe.
- Oh, Sehun-sshi kérem, nyugodtan – biccentett a férfi és mindenki más is maximális érdeklődéssel vizslattak bennünket.
- Tizenöt évesen kerültem az SM-hez, de konkrétan akkor mi ketten, Hanával, még nem voltunk együtt. Nincs mit szépíteni a tényeken, a szüleink és nagyszüleink játszottak közre, és döntöttek arról, hogy minket összeadnak. Kiskorom óta mondták ezt nekem a szüleim, és Hanát is úgy nevelték, hogy nem kell foglalkoznia azzal, ki lesz majd a férje, mert ez már eleve eldöntetett volt.
- Szóval ez egy kényszerházasság? – ez a pimasz ember, leütöm. Morajlás lett a teremben, próbáltam megtartani a hidegvérem és mosolyogva ráztam meg a fejem.
- Jobb szeretem az érdekházasság jelzőt, de tulajdonképpen nem erről van szó. Minket senki nem kényszerít semmire és nem is az érdek hajt kettőnket, de a családjainkat kezdetben ez vezérelte – bólintottam és adtam választ. „O”-t formáltak ajkai és szorgosan jegyzetelt.
- Tizenöt évesen azt mondták a szüleim, hogy feleségül fogom venni Choi Ha Neult, nekem pedig fogalmam sem volt, kiről beszélnek. Én pedig azt mondtam, rendben, de akkor idol leszek. Beleegyeztek, és elmentem az igazgatósághoz, hogy tiszta lappal indulhassak. Természetesen nem örültek annak, amit mondtam, mert a lehetséges rajongók miatt kételkedtek, de végül megadták nekem az esélyt, amit köszönök szépen.
- Én tizenkét éves korom óta tudom, hogy ha betöltöm a húszat, férjhez fogok menni, de amikor a tizenötöt töltöttem, akkor mondták ténylegesen, hogy ez komoly dolog. Viszont nekem nem mondták el kiről van szó, nem akarták elvonni a figyelmem a tanulmányaimról.
- Én viszont, otthon, minden szabad pillanatomban Hanáról hallottam. Milyen kislány, milyen a családja, hova jár iskolába és még sorolhatnám. Mondhatom, hogy nyomon követtem az életét úgy, hogy nem is ismertük egymást személyesen.
- Miért nem találkoztatok? – kiáltott be valaki.
- Nem éreztük szükségét, és a családok sem vetették fel az ötletet, korainak találták – vontam vállat. – Aztán én tizenhat évesen elköltöztem, így tényleg lehetetlenné vált, hogy találkozzunk.
- Tizennyolc évesek voltunk, amikor megtartottuk az eljegyzést. Azt mondtam nem tudok elmenni, mert azon az éven sűrű napirendünk volt, de késve végül megérkeztem.
- Én éppen akkor akartam lelépni, mert másnap indultam vissza Amerikába. De pont elkaptuk egymást – pislantottam ártatlanul Sehun felé, aki elismerően bólintott. – Az én részemről… rögtön megkedveltem – feleltem pironkodva, hiszen hazudnom kellett.
- Én csak annyit gondoltam, hogy nagyon csinos. Meglepődtem, hogy ennyire szép és nem is akartam elhinni – erre a kijelentésére teljes testtel fordultam felé, automatikus reakció volt.
- Yah! – szóltam rá, mire újabb nevetést váltottam ki. Zavartan fordultam előre és süllyedtem lejjebb a székemben.
- Csak viccelek. Csak viccelek! Arra gondoltam, hogy nem volt helytelen hagyni a szüleimnek, hogy ők válasszanak nekem. Nagyon hamar kedveltem meg Hanát – rám mosolygott és újra körözött egyet hüvelykujjával a kézfejemen. Ez miért esik ilyen jól?
- A Hana a beceneved? – kérdezte tőlem valaki a tömegből.
- Igen, de nem szereti, ha így hívom – mondta Sehun.
- Mert csak a bátyám hív így… meg néhány barátom. Jobb szeretem, ha Ha Neulnek hív, de már annyira megszoktam, hogy fel sem tűnik – ez most valóban őszinte volt.
- Szóval a kapcsolatotok az eljegyzés után vált valóssá?
- Igen, akkor vettük fel egymással a kapcsolatot.
- És meg is látogattad, amíg ő külföldön volt?
- Nem tehettem, mert nem hozhattam nyilvánosságra. A tagok sem tudtak semmiről sem, így titokban kellett tartanom mindenki előtt.
- Nem volt nehéz?
- De igen, rossz volt, hogy egy számomra fontos dolgot nem mondhatok el a hyungjaimnak, de nem kockáztathattam, hogy véletlenül kitudódjon, és a rajongók idő előtt kezdjenek el lázadni.
- Akkor Suho-sshi sem tudott az egészről? – egy idegesítően vékony hang vágta ketté a morajlást, mire a leader is feleszmélt és felemelt egy mikrofont az asztalról.
- Igen. Sehun túl jól tud titkot tartani. Tulajdonképpen akkor tudtuk meg, hogy jegyben jár, amikor Hana hazajött. Teljesen lesokkolta az egész csapatot a hír, és órákig kérdezősködtünk, hogy ez mégis, hogy történhetett meg.
- És mik voltak a reakciók? Elfogadta mindenki?
- Elég jól fogadták, leginkább azon akadtak fenn, hogy nem avattam be őket.
- Ha Neul-sshi, mi a véleményed a csapatról? Az EXO rengeteg rajongóval jeleskedhet – az előző pimasz ahjussi szólalt fel megint. Hümmögve néztem a mellettem ülő oppáimra, majd elmosolyodtam.
- Nagyon büszke vagyok rájuk. Amíg Los Angelesben voltam, direkt nem kerestem rájuk, és nem követtem nyomon őket, mert ha láttam volna Sehunt, nem tudtam volna elviselni a hiányát. Az is épp elég volt, hogy telefonáltunk és folyton üzeneteket váltottunk. Így amikor hazajöttem az első dolgom volt bepótolni mindent és meglepődtem, mennyire jók. Bár akadtak nehézségeim tizenegy embert megkülönböztetni, de könnyen áthidaltam a problémát. Néhányukkal szorosabb viszonyt is ápolok, és tényleg büszke vagyok rájuk.
- Kik azok, akik…?
- Oh, Suho oppa – válaszoltam rögtön, mire az említett elnevette magát. – Kyungsoo oppa és Baekhyun oppa is nagyon közvetlen és jól kijövünk. A többieket is szeretem, de ők hárman azok, akiknek külön-külön is keresem a társaságát.
- Mikor csattant el az első csókotok? – megint csak egy bekiabálás volt, amire mély csend volt a válasz, én személy szerint elpirultam.
- Nem hiszem, hogy erre, muszáj lenne válaszolniuk. A rajongók szempontjából is – vette át a szót a menedzser. Hálásan fújtam ki a levegőt.
- Suho-sshi, mi a véleményed Hanáról? – valakit fejbe verek, aki a becenevem használta.
- Amikor először találkoztunk, nagyon magabiztos volt és kicsit megközelíthetetlen a kisugárzása, de amint megpillantotta D.O-sshit, valahogy felengedett és lányosan kezdett csacsogni.
- Nem is csacsogok – vetettem közbe.
- Persze, persze – mosolygott. – Természetesen lesokkolva figyeltük őt, ő pedig azt mondta ijesztő, hogy öt férfi szempár kémleli, ugyanis, akkor az M-esek nem voltak itthon. Hana-sshi valahogy bevonzza az embereket, nagyon könnyű megkedvelni őt, és velem is ez történt.
- Sokszor volt már szó a rajongókról: hogy fogadták a hírt, hogy a maknae megnősül?
- Még nem jelentek meg együtt annyiszor, hogy érezhető legyen a változás, még nem tapasztaltuk, hogy a fan klubból lényeges számú ember lépett volna ki, természetesen számítunk arra, hogy néhányan fanból antifanná válnak, nem lenne meglepő, de bizakodunk – felelte menedzser hyung.
- Az interneten elég kép és videó terjeng kettőtökről, láttátok őket? – a kérdésre Sehun vigyorogni kezdett, én pedig zavarba jöttem.
- Nos… van, amelyiket láttuk, igen.
- Bár nagyon szerényen nyilatkoztok, sőt, zavarba jöttetek az imént feltett csókkérdéstől, de úgy látszik, nem féltek kimutatni egymás felé az érzelmeiteket, kamerák előtt sem. Nem egy csók csattant már el köztetek, nyilvánosság előtt. Nem nagyon szoktuk meg ezt a pároktól.
- Igen, nos… Sehun, néha nagyon váratlan tud lenni. Valójában nyilvánosság előtt történt meg az első csókunk, azért jöttem az imént zavarba. Mivel nem találkoztunk hosszú ideig, nem volt lehetőségünk arra, hogy nyugodtan bontakozzon ki a szerelmünk, így mindent egyszerre szeretnénk pótolni. Az első csókunk az MCountdown-on csattant el, fénykép is készült róla, és borzasztó zavarban voltam.
- Azt mondta elloptam az első csókját, holott színésznő – mesélte Sehun nevetve.
- De tényleg! A színpadi csókokat nem számolom, és sosem volt barátom! – feleltem felháborodva.
- Igazából nem tartom szégyellnivalónak a kettőnk között zajló intimitást. Ha úgy érzem meg kell csókolnom, megteszem. Tudom, hogy nem illik, főként, mert maknae vagyok a csapatban, de szerintem ez két külön álló dolog. Szeretjük egymást, hát miért ne fejezzük ki, ha úgy akarjuk?
- Szóval, ha jól értelmezem, két éve vagytok együtt, de a fizikai közeledést csak pár hete tehetitek meg. Nem érzitek korainak, hogy összeházasodjatok? Mikor is lesz pontosan az esküvőtök? – már régen elvesztettük azt a rendszert, hogy a menedzser szólít fel embereket. Össze-vissza kérdeztek, bár engem ez annyira nem zavart.
- Hmm… valójában – elakadtam a mondat közben, mert hirtelen nem tudtam, miként folytathatnám. Sóhajtottam egyet, majd felnéztem és folytattam. – Nem gondoltam még ebbe bele. Külső szemlélőként abszurdnak tűnhet ez az egész kettőnk között, és meg is értem miért vélekednek úgy egyes emberek, hogy csak vakon rohanunk a semmi felé, de én nem gondolom így. Nem ismernek bennünket, nem tudják milyen a valódi személyiségünk és soha nem is fogják tudni. Az, amit Sehun jelent nekem… még, ha csak pár hete is érinthetem, amikor akarom, akkor is… sosem fogom tudni elmondani. És talán nincs is erre szükség. Mert mondhatok akármit, ha valaki elszántan hiszi, hogy hazudok, akkor ez után az interjú után is ezt fogja vallani. Mindig lesznek olyanok, akiket nem nyerhetek, nem nyerhetünk meg magunknak. És azt hiszem, képes vagyok ezt elfogadni – csendes, elmélkedő hangon mondtam végig szónoklatom és alán ezekkel a szavakkal sikerült megtörnöm őket. Nem néztem Sehunra, sem Suhora… egy ideig a kamerába beszéltem, majd a riporterek sokaságát figyeltem és megpróbáltam kizárni remegő kezem, hangom és vadul verdeső szívem.


Nem gondolom azt, hogy hazudtam volna. Valamiért… az egész interjú során, akkor voltam a legnyugodtabb, amikor ezt a választ adtam. A remegés csupán azért volt, mert meghatódtam. Az, amit Sehunról mondtam… majdnem teljesen el is hittem. De őszinte voltam. Úgy érzem… őszinte voltam. Jelent nekem valamit. Megváltoztatja az életem. Jelent valamit, ami már kitörölhetetlen és furcsa módon nem vagyok rá dühös, nem akarom agyonverni és még tenni sem akarok ellene. Elfogadtam. Őt és a körülményeket is. Az utolsó kérdésekre nem tudtam teljesen összpontosítani, mert zavarban voltam. Féltem, hogy Sehun félreérti a szavaimat. Nem akartam, hogy azt higgye, belészerettem, mert nem így van. Csak mostanra sikerült tényleg elfogadnom őt, és azt hiszem sikerült ezáltal elengednem Jongint. Mert ő nem érdemli ezt.

Külső szemlélőként figyeltem a további eseményeket és automatikus reakciókat közöltem, vagy válaszoltam, bár már csak egy pár kérdés hangzott el.
- Nem kaptunk választ az előbb: mikor lesz az esküvőtök?
- Hana születésnapja után nem sokkal. Augusztus 12-re tűztük ki a nagy napot.
- Hiszen az kicsivel több, mint egy hét múlva esedékes!
- Igen, így van – mosolygott Sehun.
- Gondolom, nagyon izgatottak vagytok és készülődtök minden erőtökkel.
- Igen, bár a szüleink nagy segítséget nyújtottak, nekünk szinte csak meg kell jelennünk – együtt nevettem a vőlegényemmel és még mindig nem csitult el a szívverésem.
- Nos, azt hiszem, mindenki nevében beszélhetek, akik most itt vannak: Nagyon boldog, hosszú életet kívánunk nektek, gratulálunk az esküvőhöz, reméljük, közöltök majd néhány fényképet – egy kedves, idősödő bácsi zárta szavaival a délutánba nyúló konferenciát, az igazgató végszóul elmondta, hogy örül, hogy konfliktus nélkül zajlott az interjúvoltatás, reméli, elégedettek a válaszainkkal és elköszönt. Elsőként távozott a helyszínről, de a menedzser felvilágosított bennünket, hogy az irodájában vár bennünket, amolyan összegzésre.

Rezignáltan álltam fel helyemről, és a hirtelen felállás, szédülést váltott ki belőlem. Az utolsó mondandóm teljesen leszívott és furcsán kezdtem érezni magam, amit sehogyan sem tudtam magyarázni, de körbeírni sem. Az asztalnak dőltem, mögöttem Sehun döbbenten kiáltott fel és elkapta a derekamat. Szorosan tartott és egyenesbe hozott, majd együtt indultunk ki. Suho előttünk sétált a menedzserrel és egyenesen a lift felé haladtunk, hogy megjelenjünk az igazgató előtt.
- Köszönöm – súgta Sehun. – Annak ellenére, hogy én vagyok híres, több kérdést válaszoltál meg és levetted a terhet a vállamról.
- Semmiség – susogtam halkan.
- Elég hatásos voltál. Majdnem elhittem minden szavadat.
- Én is – értettem egyet. Bólintottam is, majd beszálltunk a liftbe, de a derekam továbbra sem engedte el.
- Minden rendben veled? – motyogta mellettem, hogy ne halljanak meg a többiek, akik még mindig jókedvűen beszélgettek valamiről a bandával kapcsolatban.
- Nem tudom. Furcsa érzések kavarognak bennem.
- Elmenjünk?
- Nem, várjuk meg, mit akar az igazgató.
- Rendben. Utána elviszlek fagyizni. Megérdemled – mosolygott édesen. Elmosolyodtam és fáradtan néztem rá.
- Úgy érzem egy egész doboz fagylaltra szükségem lesz.
- Nem baj. Veled maradok.
- Miért vagy hirtelen ilyen törődő?
- Miért ne lehetnék veled kedves? – vont vállat. – És látom, hogy szükséged van valakire.
- Majd felhívom Min Heet. Ő a legjobb barátnőm és egy pár napja amúgy is elhanyagoltam.
- Szerinted nem tenne jót nekünk? Ha egy kis időt együtt lennénk? – elrévedő tekintete megállított, és az egyértelmű elutasítás helyett felé fordultam, és a szemeibe néztem.
- Őszintén, nem tudom, mi tenne nekünk jót – válaszoltam végül, ő pedig bólintott.
- Akkor azt hiszem, ma kihagyom a próbát és hazamegyek veled.
- Talán neked nagyobb szükséged van rám, mint nekem rád – félig kérdő mondatomat már a többiek is hallhatták, ugyanis csendesedni kezdtek, de amikor észrevették, hogy elmélyültünk egymásban, továbbra is hangosan beszéltek és nevetgéltek. Sehun a kijelentés-kérdésemre lefagyott, majd lassan rám emelte a tekintetét. Nehezen lehetett olvasni az arcáról. Félrebiccentettem a fejem, hogy jelezzem, várom válaszát, majd enyhe félmosolyra kúsztak ajkai és bólintott egyet.
- Talán. Pocsék reggelem volt – hetykén vállat vont és egy fél lépéssel közelebb csusszant hozzám, hogy ne csak támogassa a derekam, hanem ténylegesen át tudja karolni.
- Nekem is. Menjünk haza. Együtt – suttogtam felé, lezártuk a beszélgetést és lassan ki is szállhattunk a liftből.

Ezen annyira herceges, és igazából későbbi részhez tartogattam, de oly mindegy, mert ő mindegyik képen gorgeus...

15 megjegyzés:

  1. Életem legjobb sajtókonferenciája volt!!! De tényleg!!! :D Kicsit le vagyok most amortizálva, így nem tudok hosszú kommenttel szolgálni, de a lényeg, hogy egyszerűen istenkirály rész volt ez is, ugyanúgy mint eddig mindegyik!!! :D Egy aprócsak negatívumot mondanék: MIÉRT SZEDTED KETTÉ?? Úúúúúúúúúúúúúúúúgy olvastam volna még tovább!!!! De vigasztal a tudat, hogy mivel azt írtad, majdnem kész vagy a 2. felével is, nem kell sokat várni a folytatásra!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez a hosszúságú kommented is tökéletesen megfelel <3
      Komolyan? Én kb. hatszor olvastam át, mert bizonytalan voltam és laposnak tartottam. Na meg totál megijedtem, hogy ezentúl csak párbeszédeket fogok írni? Valahogy nem tudok visszarázódni. :'D
      Igazából azért szedtem ketté, mert megrekedtem a végével kapcsolatban és nem tudtam máshol ketté vágni, meg aztán akiknek mondtam, hogy mennyire hosszú nem szolgáltak túl pozitív visszajelzéssel, így megijedtem és inkább kettészedtem. :$

      De boldoggá tesz, hogy olvastad volna még. Holnap megteheted. :) Begyorsulok! :D Sűrűbben akarok frisselni, REMÉLEM FELTŰNT, MENNYIRE PÖRGÖK! :DDDD
      Köszönöm, hogy írtál, totál meglepődtem, hogy van itt két kommentem. :)

      Törlés
    2. Lapos? Miket nem mondasz?? Ha ez lapos volt, akkor én tündérhercegnő vagyok, ami tudvalevőleg nem igaz! :D És ne ijedezz, nem tudom más hogy van vele, de részemről semmi probléma a párbeszédes részekkel! :D Ja és ki merészelte azt sugallni neked, hogy a hosszú, nem jó?? Ebből a ficiből számomra nem létezik túl hosszú rész! :D És igen, feltűnt, hogy milyen sűrűn jön az új rész! És ha már ennyire pörögsz, esetleg elpöröghetnél a HunHan fici irányába is! Ez nem szemrehányás vagy ilyesmi, csak egyszerű kívánság egyik hűséges olvasódtól! "Kiskutyaszemekkel néz rád" :D Na, most pedig suhanok és elolvasom az új részt! :D

      Törlés
  2. csatlakozom az előttem szólóhoz: MINEK SZEDTED KETTÉ NEM HISZEM EL EZT MÉG TUDTAM VOLNA OLVASNI TOVÁBB IS ÚRISTEN NEKEM KELL EGY OH SEHUN MOST AZONNAL /cries.
    Ahh, nem is tudom mit mondhatnék. Nagyon tetszett ez a rész, talán eddig a legjobb volt! Sehun kedvességétől a parkettára olvadtam és Haha... Kijelenthetem, hogy igazán kedvelem. (Végre.) Nem is tudok mit mondani, de komolyan. Fantasztikus volt, ennyire még sosem voltam megelégedve egyetlen egy írásoddal sem :)) Szóval ez most nagyon ott volt! Még sok ilyen részt, és egyre több Hunha momentet:D Bár őszintén a végén beparáztam, hogy nem lesz semmi ebből a kedveskedésből, de ezer szerencséd, hogy ennek ellenkezőjét írtad!:D
    SIESS NEKEM SZÜKSÉGEM VAN SEHUNRA

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. MIATTAD ÉS VIVIEN MIATT SZEDTEM SZÉT!!!! Te vagy a hibás, Miss Sweet Sixteen.

      De annyira nevettem a kommenteden. Látod, látod? Mikre képes Oh Sehun... úristen sírok akárhányszor ránézek. Nem vicc, van, amikor sírva fakadok *embarrased*
      És nem hiszlek el, komolyan ennyire jó lett, hogy ezzel vagy megelégedve? Most először? TÉNYLEG? Örülök neki, bár szerintem volt, amikor hoztam már ki jobbat/többet magamból, de jólesik. És egyébként Jongin oneshot 18+? Szerintem az is eléggé... elégedetté tehetetett. :D

      Tudtam, hogy valamikor megtöröm a jeget és szeretni fogod Hanát is, végre, siker. ;)
      És SIETEK MAJDNEM KÉSZ! Nekem is szükségem van Sehunára :3
      Köszönöm, hogy írtál <3

      Törlés
    2. jól van, hibáztatni könnyű.... x3
      Igen, tényleg:D Jó, az elég jó volt... köhöm... xD
      Írjál gyorsabban HALLOD?

      Törlés
    3. Nem is olyan egyszerû mint hittem. Szóval kicsit tovább tart, de este meglesz ;)

      Törlés
  3. Örülök, hogy most nem szabadkoztál azért, amiért teljesen párbeszédes részt írtál. Nekem nagyon tetszett, iszonyatosan élethű volt ez az egész sajtókonferencia, tényleg, le a kalappal! :D És ismételten akkor érkeztél az új résszel, mikor szükségem volt rá, szóval igazán hálás vagyok, megint javítottál a kedvemen. :)

    Hogy hagyhattad itt abba?! Szerintem senki sem bánta volna, ha ténylegesen nagyon hosszúra sikerült volna ez a rész, mert én személy szerint addig el tudnálak téged olvasni, míg ki nem folyik a fáradtságtól a szemem, de komolyan. Imádom, ahogyan fogalmazol, és azt, hogy sajátságos az írásmódod. Szóval... Hogyan érthetett itt véget?! Tűkön ülök, hihetetlenül kíváncsi vagyok, hogy mi sülhet ki abból, ha ketten hazamennek, tényleg mind a tíz körmömet lerágom értük izgalmamban. Egyre jobban szeretem ezt a párost, minden egyes résszel erősebben szorítok nekik. :)

    Imádlak, siess, siess, siess! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, hogy az a... Orsi annyira ... nagyon... köszönöm. Elakad a szavam, mindig olyan nyugtató hatással van rám a kommented. Van akién szakadok a röhögéstől, van amikor szimplán mosolygom, de nálad teljesen más. Büszke vagyok és elégedett, nyugodt és irtó hálás. :) És nagyon örülök, hogy ráérzek mikor kell frisselnem. Ma este is lesz, csak szólok. :'D

      Azért hagytam itt abba, mert így előnyöm van abból, hogy van egy plusz részem, meg mert csak ennél a résznél tudtam különszedni. :D

      Sajátságos az írásmódom... annyira köszönöm! Annyiranagyonköszönöm. :) Én is imádlak téged, este nézz vissza, hátha hamar hozom a részt. :$

      Törlés
  4. Párbeszédek ide vagy oda, a te írásaid mindig egy élmény olvasni :3 Ez a rész nekem is nagyon tetszett, talán azért is mert Sehun olyan édes volt, hogy a végét újra kellett olvasnom mert agyilag mááár máshol jártam /a kis maknae aztán nagyon tud. Meg hogy egyáltalán sikerüljön felfognom az egészet x'D És ahw, lehet hogy csak én gondolom így de én azért reménykedek valami khm "eksönre" a haza fele úton oder otthon..

    Az a kép meg egyszerűen asdsgfjs nem lehet nem imádni ezt a tündér gyermeket*-*

    A folytatással pedig siess, mert már lassan nekem is elvonási tüneteim lesznek!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, kis vörös köszönöm. :3 Igazából szerintem ezentúl sokkal sűrűbben lesz kedves és aranyos, mint hideg és asshole. :'D

      A hazafele út.. kisséé... szótlan lesz szóval le kell lombozzalak. :DDD

      Sehunról minden kép asdasdfsasdvrgedsfía így szép magyarul. ^^"
      FOLYTATÁS ESTE MERT SUPERHERO VAGYOK! NE legyenek elvonási tüneteid, az utóbbi három rész extragyorsan érkezett meg :D

      Törlés
  5. MOST ÉN VIVIEN? KOMOLYAN RÓLAM BESZÉLSZ? MIKOR MONDTAM ÉN ILYET AJVGUKBCGQJBdjwk ! O.O
    Én ezt a történetet akár az örökkévalóságig is olvasnám, EZ ÍGY NAGYON RÖVID KÉREM A KÖVETKEZŐ RÉSZT, MOST!!! És azt hiszem, már említettem is neked, hogy ez jobban a szívemhez nőtt, mint a másik történet.

    Kedves Adrienn, eddig ez a kedvenc részem. Igen,bizony.. NAGYON TETSZETT! Hatalmába kerített a nagybetű, te amúgy is mindig eléred, hogy kikeljek magamból:D (AARGH KÉREM A KÖVETKEZŐ RÉSZT!!)

    Hát esküszöm, én nagyon bírom a csajt. Görcsös volt, mégis könnyedén, lazán válaszolt a kérdésekre. PERSZE ÉN IS LAZÁN VÁLASZOLGATNÉK HA SEHUN FOGNÁ A KEZEM AJVGwHVNK n_n De tényleg, profi módon megoldottad, nem hittem volna, hogy ennyire jól leírod. Amúgy nem tudom, miért hívom csajnak, de olyan furcsa leírni, hogy Hana. De majd próbálkozom vele. ÉS KI A JÓ EGET KÉPZELJEN A HELYÉRE??? REALLY? VALAKI MÁST? TELJESÉGGEL LEHETETLEN! SEHUN EGY ISTEN! Imádom a nagybetűket hahaha.

    Suho oppa. Végem van tőle.. Igen, teljesen kinyír. Ezzel a kisfiús bájával, közbe meg egy észbontóan szexi férfi.. hát nincsenek rá szavak. Annyira tetszett, amikor a csaj bókol neki, ő meg zavarába azt se tudja, mit csináljon. MEGRÁGOM *-*
    "Miért jövök zavarba, ha Oppának hív?
    Aigoo, ez egyáltalán nem menő. Kim
    Junmyeon, szedd össze magad! "
    ÉN IS OPPÁNAK HÍVOM EZENTÚL HÁT HKJqbKw

    MOST KOMOLYAN? Egyetlen egyszer említed meg Baekhyunt? Hát jó, de a következő részben szeretném, hogy legyen egy pici szerepe. Boldoggá tennéd vele az unokatestvéredet:$ És Jongint is hiányolom már, minél hamarabb comebackeljen ő is. Várom a bonyodalmakat, ezért megemlítem Luhant is. Kíváncsi vagyok, mi lesz a reakciója. Meg hogy mit tervezel vele, mert még mindig nem tudom.

    Sehun.. SEHUN EGY SZEXIGYÖKÉRÁLLAT ÉS AZ A KÉP LÁTTAM MÁR DE EZ A GYEREK MEGÖL HÁT MIÉRT KELL ILYEN TÖKÉLETESNEK LENNIE MÁR NEM HISZEM EL NEKI KOMOLYAN MONDOM!
    Ezek az apró gesztusai Hana felé, hogy összekulcsolja a kezüket, megfogja a derekát, hogy nem akarja magára hagyni, hogy elhívja fagyizni.:') Próbál közeledni felé, és ez nagyon tetszik. Jó lesz a nászéjszaka hahahaha. Nem is tagadhatom, már nagyon várom azt a részt.

    ÍRTAM A RÉSZHEZ, MOSTMÁR MONDD KI, HOGY SZERETSZ! Bár ez obvious, de akkor is! MONDD KI, ÍRD LE, ÍRD A KÖVETKEZŐ RÉSZT:DD Te vagy a legjobb, és a kedvencem is. Most meghatódtál, mi? Szeretsz már?:D

    JÖHET A FOLYTATÁS, KEDVES ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A combom csapkodtam, miközben nevettem. :D
      Említetted már és szeretném elmondani, hogy nekem is jobban fekszik ez a hetero téma. :D ÉS igazából haragudtál rám amiért elkezdtem ezt és nem mutattál érdeklődést.

      Sokkal tisztábban és könnyedebben tudok érzelmeket közvetíteni egy lány szemszögéből nézve. Szeretem a Luhan és Sehunos blogomat is, mert különlegesnek találom, de... elveszett a lelkesedésem, kiégtem, ennek ellenére be fogom fejezni.

      Egyébként te vagy a második ember aki ezt a részt tűzte ki kedvencéül. MIÉRT? Én abszolút nem látom olyan jónak, hogy kedvenc legyen, azon felül, hogy Sehun egy kis nyamvadtcukor benne. :'D Nagyon hízelgő és imádlak érte benneteket, de nem értem.
      SOSEM VOLTAM MÉG SAJTÓKONFERENCIÁN, FOGALMAM SINCS MI FOLYIK OTT! Csak szerettem volna erősen kihangsúlyozni ezt, így tényleg köszönöm szépen, hogy hitelesnek mondtad, mert valóban nem tudom, hogy szokott zajlani az ilyesmi. :D

      Ha Sehun fogná a kezem és azt tettetné, hogy szerelmes belém, képes lennék harcba szállni bárkivel. *nyálas:D*
      Az elején, hogy képzelj valakit a helyembe mondat Sehuntól... az Jongin. Jonginra utal azért mondja Hana, hogy hülyevagyfelejtsd el. :D

      Én Suhot nagyon régóta hívom Oppának, mert a Suho mellé olyan jól hangzik. *-* És ő az én Oppám, akihet feleségül mennék bármiféle hezitálás nélkül. (bár minegyikükhöz)
      És ő tényleg annyira szerény, hogy eszméletlen és utáltam, amikor a Showtimeban beszélt és mindenki ignorálta, figyelmen kívül hagyta, olyan kis elesett volt utána csórikám. :'D

      Baekhyunnak ígérem később kerítek nagyobb szerepet is, de most még csak említésszerűen van benne, mert itt most Hana és Sehun a lényeg. Jongin fog szerepelni, bár a következőben is csak említésszerűen. :D Luhan is említésszerűen jelenik meg benne, bár nem mondják ki a nevét. :D
      Az Exo minden egyes tagja tökéletes, különösen a K rész, mert tudod, mennyire imádom őket. MEg Chen. Chenchen. jézusom....

      Sehunt már nem tudom hova ajnározni, annyira szeretem, hogy a szívem kiszakad érte, szóval megértelek te pedig engem. Na hát a nászéjszakával is vannak terveim, wehehehe, szóval, majd meglátjátok. Amit Jonginnal terveztem kezd elhalványodni bennem, de még nem teljesen, ott motoszkál a fejemben, majd még eldöntöm mi legyen, egyelőre nem tudom.

      Az utolsó bekezdést figyelmen kívül kellene hagynom, mert fészen már megtettem minden tőlem telhetőt, de nem hagylak figyelmen kívül, csak mert én Adrienn vagyok és kimondom mennyire szeretlek. :)

      Mindig meghatódom, amikor írsz. Mert Te írsz.

      ESTE FOLYTATÁS, AMINT MINDENKI ROHADTUL LEFEKSZIK ÉS CSEND LESZ A HÁZBAN ÉS CAPS LOCK FOREVER, IMÁDJUK A NAGYBETŰKET, YEHET! ♥ ♥

      UI.: Sajnálom, ha nem lett túl meggyőző a válaszom, de az amúgy 10 perc alatt megírandó válaszom egy órába telt mert állandóan megszakított valaki, eszméletlen.
      UI2.: Hálásan köszönöm, hogy írtál, nagyon széppppeeen köszönöm. :3

      Törlés
  6. Azért ez a kedvencem, mert eddig ezt a részt írtad le a legjobban. Aztán majd lehet megváltozik a véleményem. És amúgy.. ÉN SZERINTED VOLTAM SAJTÓKONFERENCIÁN? Azért tudtam tökéletesen elképzelni, mert fogalmam sincs mi zajlik ott:D Ejj, nem említetted a többi M tagot.. Ez bánt. Kihagytad Yixinget T_T És igen, gondoltam, hogy az elején Sehun Jonginra gondol. Hát, nekem mindketten elférnek a fantáziámban, haha. FENT MARADOK, ÉS VÁROM AZ ÚJ RÉSZT*-* De ne legyen hiábavaló!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak azért vagyok továbbra is értetlen, mert nem barátkoztam még meg a párbeszédes énemmel. Én eddig mindig csak leírós fejezeket írtam és a párbeszédeim tömörek, rövidek és velősek voltak. Most pedig az egész rész beszélgetésből áll, néhány leírással összekapcsolva, és nekem még fura, hogy ez tetszik az embereknek. :$
      Én egyben szeretem az EXO-t, az M tagjait is szeretem, de akikkel határtalanul tudok írni, azok a K-s tagok. Yixing egy mocskos férfiállat, a depressziósbaby, mi Showtime dalt hozott össze a múltkor :'D Aztán utolsó részben azt mondta, hogy megbánta, hogy olyan szomorú dalt komponált, úgyhogy csapattak egy vidám dalt ami nagyon jó lett.
      Na, csaka zért, mert fenn maradsz - mert nem mész suliba - biztosan hozni fogom a részt, de úgyis beszélünk és majd elmondom, hol tartok. :)
      Nem lesz hiábavaló a várakozásod, ígérem. :)

      Törlés