2014. február 13., csütörtök

14. rész

Mély depresszióm éltem – felhúzott térdeimen rejtekébe hajtottam fejem és hangtanul sírtam. Könnyeim megállíthatatlanul folytak, szívem hevesen dobogott, nem hittem el, hogy ilyen nehéz helyzetbe kerültem.

Hogy lehetek ilyen hülye, hogy elutasítok egy ilyen férfit, mint Jongin?

Gondoltam ezt ezerszer, aztán a következő pillanatban magamba csíptem és megráztam a fejem.

Nem, Ha Neul… helyesen cselekedtél. Te nem lehetsz az övé. Zárd le, kész!

Szóval kezdtem két személyiséggé esni szét. Megpróbáltam nem gondolni rá, de nem jött össze. Aztán a nagy búskomorság közepette érkezett egy üzenetem a vőlegényemtől, hogy déltől ki kell tálalnunk a sajtó előtt. Sokáig gondolkodtam mégis milyen választ írjak – ráadásul remegő kezeimmel nehéz munka volt sms-t írni. Így végül csak egy szót írtam neki. Végignéztem magamon, elkönyveltem, mennyire átlagos a külsőm, így szemeim törölgetve álltam fel és léptem a szekrényem elé. Kivettem egy elegánsnak mondható fehér ruhát, felvettem hozzá egy magas, egybe talpú szandált, kifésültem a hajam, felkötöttem egy copfba és felvettem egy napszemüveget, hogy ne lehessen látni kisírt szemeimet. Lementem a földszintre, anyu épp kávét ivott a kanapén és maga elé meredt. Amikor megpillantott, meglepődött.

- Készülsz valahová? Csinos vagy – kérdezte és közben kortyolt egyet.
- Hm – bólintottam és leültem mellé. – Sajtótájékoztatót adunk, hogy mélyítsük az emberek hitét, azzal kapcsolatban, mennyire szeretjük egymást – mondtam monoton hangon, és karjaimat megkereszteztem melleim előtt. Anyu letette a csészét a kezéből, egy aprót sóhajtott, felém nyúlt és levette a szemüvegemet. Elfordítottam róla a tekintetemet, de ő bársonyos ujjainak érintésével kényszerített, hogy ránézzek. Amint meglátta, vörös, feldagadt szemeimet, tekintete megtört és szemei rögtön megteltek könnyekkel.
- Miért sírsz? – kérdeztem tőle halkan.
- Mert a lányom sír – felelte és megtörölte a szemeit. Elkaptam a tekintetem.
- Már nem sírok. Jól vagyok.
- Miért sírtál? Hana… boldog vagy, igaz? – kérdezte reményekkel telített hangon. Lehunytam a szemem, vállizmaim elernyedtek és egy pillanatra megengedtem magamnak az őszinteséget. Ő az én édesanyukám. Őszintének kellene vele lennem.
- Nem – suttogtam alig hallhatóan. – Nem vagyok boldog – folytattam és leperegtek könnyeim.
- Miattunk? – csuklott el a hangja.
- Szeretek valakit, akit nem kellene – nem néztem rá, nem vártam meg a reakcióját, elvettem tőle a napszemüveget és felálltam.
- Ó, Hana – határozottan sírni kezdett.
- Semmi baj, anya. Lerendeztem magamban. Én Sehuné vagyok, ő pedig… az… enyém.
- Bocsáss meg nekünk, drága gyerekem. Bocsáss meg nekünk – mondta és könnyei úgy száguldoztak arcán, hogy már nem tudtam tétlenül nézni. Visszaültem mellé és megöleltem. Szorosan bújtam hozzá, ő pedig kezembe kapaszkodott.
- Nem neheztelek rátok. Egy percig sem jutott eszembe, hogy haragudjak. Magamra vagyok dühös, amiért engedtem, hogy így érezzek valaki iránt.
- Talán a ma reggeli fiatalemberről beszélsz? – kérdezte, én pedig meglepve húzódtam el tőle. – Láttam őt elmenni, kissé feszült volt – bólintottam egyet és sóhajtottam.
- Hana. Fújjuk le. Vállalom a felelősséget. Kiállok nagyapád elé és megvédelek – vetette fel hirtelen, de már a kimondáskor tudtam, hogy lehetetlen ötlet. Megráztam a fejem.
- Semmi baj anya, nem szükséges, és lehetetlen is. Már az egész város, ország tudja, hogy hozzámegyek Sehunhoz. Késő visszakozni.
- Nem akarlak boldogtalannak látni… úgy sajnálom – továbbra is sírt, tudtam, hogy régóta mardossa a bűntudat, és ez most mind felszínre tört.

Nem tudtam mit mondhatnék, ezért csak csendben ültem mellette és hallgattam a zokogását. Pár perc múlva hallottam nyitódni a bejárati ajtót, így anyunak elsuttogtam egy „szedd össze magad”, mondatot, ő pedig szipogni kezdett és a könnyeit törölgette. Sehun hamarosan belépett egy álmosollyal az arcán, fel sem nézett, rögtön meghajolt, majd közelebb jött, de amikor megpillantott kettőnket megtorpant.
- Áh, Sehun, ne is törődj velem… ah, sajnálom, milyen kínos – nevetgélt zavartan anya, a vállára simítottam a kezem és felé fordultam.
- Későn jövök. Apának ne mondj semmit, rendben? – némán bólintott, felálltam, de elkapta a csuklómat. Feltettem a napszemüveget és ránéztem, elmosolyodtam és megszorítottam a kezét.
- Nagyon szeretlek, lányom – susogta halkan, én pedig bólintottam és arcon csókoltam.
- Tudom – válaszoltam, elindultam Sehun felé, biccentettem neki, ő pedig követni kezdett.

A nappaliból kiérve, az előszobába értünk, ahol Sehun hirtelen elkapta a karomat és a falnak taszított. Levette a napszemüvegem, lesütöttem pilláimat. Sóhajtott egy mélyet és kezét a falnak támasztotta.
- Látom neked is jó napod van. Mi történt? Mi volt ez az előbbi jelenet?
- Nem mindegy, Sehun? – kérdeztem gyenge hangon. – Csak menjünk – el akartam indulni, de visszatartott.
- Rendben vagy?
- Sehun hagyjuk már az udvariassági köröket. Nem, nem vagyok jól, de majd tettetem az ellenkezőjét. Ne aggódj, mérhetetlenül szerelmes leszek beléd, amint nyilvánosság elé érünk.
- Ennyire kiakasztott Jongin? – kérdezte halkan, enyhe gúnnyal hangjában.
- Igen – válaszoltam őszintén. – Az akaszt ki a legjobban, hogy képtelen vagyok úgy viselkedni, mint te. Lazán és könnyedén, emberek érzelmeivel játszva. Az egyik pillanatban mérhetetlenül hidegen hagy a jelenlétem, a következőben forrón csókolózunk, a rá következő pillanatban a barátnőddel vagy és bizonygatod, annak ellenére, ami köztünk folyik, őt szereted. Megkéred Jongint, hogy legyen velem, mert Te még nem vagy hajlandó eldobni magadtól a boldogságod. Nagyon sajnálom, hogy a boldogságod útjába állok, de a legjobban szegény lányt sajnálom, aki elviseli ezt a viselkedést tőled – kifulladtam mondandóm végére. Fürkésztem érzelemmentes arcát, egy kis idő múlva bólintott és elengedett.
- Értem. Igazad van. Én ilyen vagyok, felesleges megjátszani a természetem ellenkezőjét.

Szabad utat biztosított, és elhagytuk a házat. Hát, ezek vagyunk mi. Amikor felengedni látszunk egymás társaságában, és nyitottá válunk a másik megértésére és megismerésére, összeveszünk és visszalépünk három - négy lépést, így növelve kettőnk között a szakadékot. Sóhajtottam, de nem szóltam semmit, szótlanul szálltam be az autóba, meglepve üdvözöltem Suho oppát és hagytam, hogy Sehun mellettem foglaljon helyet. Sokáig csendben voltunk, szinte már kínos volt a kézzel fogható, feszült csend az autóban. Ez Suhon látszott meg a legjobban, aki nem tudta mi történt.
- Anya azt mondta, fújjuk le az esküvőt – ez mindkettejük érdeklődését felkeltette. Sehun kikerekedett szemekkel nézett rám, keserűen elmosolyodtam és megráztam a fejem.
- De, elutasítottam az ajánlatát. Figyelembe véve, hogy már az egész ország tudja, exo Oh Sehun megnősül, illetve Sunset Choi Ha Neul férjhez megy… ballépés lenne visszakozni.
- Honnan a hirtelen…? – kérdezte Sehun, mire vállat vontam.
- Boldogtalan a lánya.
- Ó – fejezte ki véleményét Suho is. Ránéztem.
- Sajnálom, Oppa, hogy belefolysz ebbe az ügybe.
- A leader vagyok, jó, hogy tudok mindenről. És szívesen is segítek nektek, szeretem Sehunt, gondját viselem, téged pedig nagyon kedvellek. És meg is értelek benneteket. Sehunnak már mondtam: ez vár rám is. Nem tartom valószínűnek, hogy anyám és apám hagyná, hogy én válasszak feleséget magamnak.
- Hát… sajnálom.
- Semmi baj, elfogadtam.
- Én is – mondtam halkan.

A hirtelen kirohanásom után, senki sem szólalt meg. Sehun egyébként is elveszett érdeklődéssel bámult ki az ablakon, talán megbántottam volna a házban? … Lehet, hogy túllőttem a célon? Ahj. Fenébe is. Nem is mondott semmi rosszat, én meg leüvöltöttem a fejét. Pedig csak aggódott. Mi ütött belém? Nem szoktam ilyen seggfej lenni.
Lopva sandítottam rá, de közömbös arcán kívül nem találkozhattam semmivel sem. Felsóhajtottam és az orrnyergemre szorítottam az ujjaim. Keresztbe raktam a lábam és karjaim: totál védekező pozíció, megköszörültem a torkom. Nem figyelt rám, viszont láttam a szemem sarkából, hogy Suho felkapta a fejét és kíváncsian meredt rám. Hátrasimítottam a hajam és éreztem, hogy melegség tódul az arcomba. Vettem egy mély lélegzetet.
- Sehun? – kérdeztem, de nem mutatott semmi reakciót. Nem baj, hát folytatom így. – Nézd. Sajnálom. Őszintén. Zaklatott voltam és a fejedhez vágtam olyanokat is, amiket nem kellett volna – a végén felsóhajtottam és teljesen felé fordultam. Lassan fordította tekintetét felém, szokásosan semmi érzelem nem tükröződött arcán. Talán a dacot láttam a tartásában.
- Nem, semmi baj, ne szabadkozz – vont vállat. – Igazat mondtál. Én egy seggfej vagyok, tehát nem érdemes megjátszanom magam, ha nem vagyunk nyilvánosság előtt.
- Nem, Sehun, figyelj, félreér-
- Nem, nem értem félre. Nem kedvelsz – bólintott egyet. – Világos. Én szabad vagyok, te nem. Ne haragudj.
- Sehun… - meg akartam érinteni a karját, de keresztbe fonta, hogy kitérhessen előlem. Hát, ezt tényleg elszúrtam.
- Tudom, hogy nem számít már, az, amit mondok… jogosan haragszol, megértelek, de tudnod kell, hogy nem utállak. Őszintén. Egészen megkedveltelek, és ezt még magamnak is meglepő bevallani, mert lássuk be, nem bánsz velem hercegnőként. De nem vagy rossz srác. Csak én jöttem rosszkor – vontam vállat. – Engedj fel – akkor is megérintettem a vállait. – Ne haragudj – suttogtam még és hátradőltem.
A szívem sokkal gyorsabban vert és éreztem, hogy az arcom ki van pirulva. Úristen, sosem voltam még ennyire zavarban, ha bocsánatot kellett kérnem. Még egy mélyet sóhajtottam és lehunytam a szemeim, hogy enyhíthessem lüktető fejfájásomat, ami nem rég kezdődött meg. Ha nem bocsájt meg, vessen magára. Én megtettem minden tőlem telhetőt. Igen. Így van! Ez már nem rajtam múlik.
Amikor kinyitottam a szemem, Junmyeon oppa kérdő tekintetével kerültem szembe. Újra zavartság vett uralma alá, így csak egyszerűen ignoráltam őt. Visszahunytam a szemem és ujjaimmal halántékom környékén kezdtem körözni, bár ez a módszer sosem vált be nekem.
További tíz perc csendes utazás után, megállt az autó. Alig vártam, hogy kiszállhassak és a friss levegő észhez téríthessen, mert a lelkiismeret furdalásom kezdett az őrületbe kergetni. Hiába kértem bocsánatot, nem hagyott alább a rossz érzés a mellkasomban. Tudom, hogy őszinték voltak a szavaim és valójában nem bántam meg, hogy elmondtam neki, mit gondolok. Csupán a hangszínemen és a körülményeken szerettem volna változtatni. Nem volt fair olyan hirtelen sarokba szorítanom és rázúdítanom mindent, hogy köpni-nyelni ne tudjon. Az ajtó kivágódott, felkapta a napszemüvegét, kiszállt, és már szálltam volna ki, amikor visszahajolt és kisegített.
- Fátylat rá, elég szar napunk van ma. Nekem is csőd volt a reggelem – suttogta és „minden rendben” karsimogatást kaptam, ahogy haladtunk egymás mellett az SM bejáratához. Talán három lépést ha tettünk előre, felemeltem a fejem - ugyanis pár másodpercig eltartott, amíg felocsúdtam a zavaromból – és egy csapat rajongóval találtam szembe magam. Sehun céltudatosan haladt előre, én viszont megtorpantam. Körbevittem a tekintetem és csak rosszalló pillantásokat kaptam és csúnya beszólásokat. Először nem tudtam mit tegyek. Sehun is megállt, - ugyanis egymáshoz voltunk préselődve – rám nézett, én pedig gondolkodtam. Végül Sehunba karoltam és körbemosolyogtam az undok lányokra. Felháborodást keltettem, határozottan utálni kezdtek, az eddiginél is jobban.
- Ne higgyétek, hogy leszegett fejjel fogok bemenni kis kretének. Choi Ha Neul nem jár lehajtott fővel – morogtam az orrom alatt, mire Sehun mellettem elnevette magát, és szorított karolásán. A másik oldalamra szökkent Suho, és megkérdezte mehetünk-e, mire csak bólintottam. Megvártuk, amíg a hét ajtós szekrény oppák, na nem, olyanok csak Amerikában vannak, itt, Szöulban, nyeszlett kis fekete öltönyösök próbáltak megvédeni minket a megvadult lánytömegektől. Félig, meddig sikeresen, bár pár hajszálam bánta a dolgokat.
- Megtéptek a rajongóid – kaptam a hajamhoz, már az épület biztonságot rejtő falai között.
- Ne haragudj. Rendben vagy? Mennyire volt megrázó?
- Határozottan nem vagyok a kedvencük és ez sokkolóan hat rám – néztem Sehunra kikerekedett szemekkel, hangosan felnevetett és elindult előre a mosolygó Oppával együtt, én pedig hátra-hátra pillantva mentem utánuk. Kedvem lett volna nyelvet ölteni a nyáladzó kis csirákra odakint, de nem akartam lesüllyedni erre a szintre, így csak magamban pufogtam és követtem a srácokat. Nem tudom merre mentünk, hová tartottunk, de biztos félúton lehettünk, amikor találkoztunk egy már számomra is ismerős alakkal: menedzser hyung, ahogy Sehun hívja. Biccentettem felé, ő pedig a fiúkhoz csapódott és valami nagyteremről beszélt serényen, meg arról, hogy átnézte a kérdéseket és nagyon kompromittáló nincs közöttük, szóval nem kell aggódnunk. Őszintén, cseppet sem aggódom az egész interjúsorozatok miatt, jobban aggasztott Jongin, majd a kirohanásom Sehun ellen.

- Sehun – szóltam, mikor megállt és hátrafordult. – Hová is megyünk? Kb. tíz perce csak sétálunk.
- Ó, ne haragudj, elfelejtettem, hogy ismeretlen a járás neked. Egy szobába megyünk, ahol sminket kapunk és hajigazítást, aztán a nagyterembe megyünk, ahol lefolyik majd az egész…
- Óh, hát, most már sokkal tisztább minden – feleltem cinikusan, majd elmosolyodtam. Csendben haladtunk tovább, majd lefordultunk jobbra és benyitott menedzser hyung egy szobába, ahol többen forgolódtak és halkan beszélgettek. Amint megláttak bennünket, elhallgattak és elénk jöttek. Egy fiatal lány karon ragadott és leültetett a legközelebb eső székbe. Levettem a napszemüvegem, mire lendülő karja megálltak a levegőben. A tükörbe pillantottam és realizáltam, hogy a szemeim még mindig duzzadtak és pirosak a sírástól és ez egyértelmű is volt.
- Meghalt a kutyám - adtam magyarázatot a szemeimre és elfordultam a tükörtől. 
Egyetlen szó nélkül esett neki alapozni az arcomat.Rosszallóan ráncolni kezdtem a szemöldököm, de nem szóltam meg a bunkóságát, Sehunnal ugyanígy cselekedtek, így gondoltam errefelé így módi. 
- Ne ess túlzásba kérlek, maradjak természetes és ne csinálj nekem macskaszemeket – hiába, mindig szerettem kézben tartani a dolgokat. A lány egy pillanatra megállt, feszültséggel telve pillantott rám, de gondoltam megszokta az utasítgató bánásmódot így csak bólintott és folytatta a munkáját. Nem arról volt szó, hogy nem szeretem a sminket, de most a lehető legtermészetesebben akartam a riporterek szeme elé kerülni. Azt akartam, hogy egy egyszerű, csinos lányt lássanak bennem, aki szerelmes és nem törődik semmi mással.
Sehun lehunyt szemekkel sziesztázott és tűrte, ahogy egy réteg vakolatot kennek a bőrére – ami szerintem amúgy is makulátlan volt…
A lány perceken belül végzett velem, sőt, hamarabb kész lettem, mint Sehun, amit csodáltam is, majd egy fiú lépett hozzám és mustrálgatni kezdte a copfomat.
- Mindig így hordod a hajadat? – nem beszélt hozzám formálisan, ami kifejezetten szimpatikus volt, L.A-ben már annyira megszoktam, hogy angolul nincsenek formalitások, hogy nehezen szoktam vissza erre a formális-informális dologra. Válaszként megráztam a fejem.
- Általában kiengedem, de szeretem így is – válaszomra a srác bólintott, majd kihúzta a gumit a hajamból és nekem esett egy hajkefével. Átfésülte, tapogatta a végét és megjegyezte milyen selymes és puha a hajam.
- Nem volt még festetve és nem használok sampont. Azért ilyen a tapintása – feleltem büszkén és beletúrtam barna loboncomba. A fodrász meglepetten vette fel velem a szemkontaktust a tükörben, mire ejtettem egy fölényes mosolyt.
- Akkor mégis, mit használsz? Varázsszert?
- Majdnem. Szódabikarbónát samponként vízben oldva, majd almaecetet szintén vízben oldva, ez teszi ki a balzsamot. És csodákra képesek ezek ketten együtt.
- Hát azt látom – simogatta a hajamat továbbra is sokkoltan, majd fogta és egyszerűen felkötötte a hajamat, magasra, mint ahogy én is megcsináltam otthon.
- Gondoltam, így természetes vagy, és jól áll neked ez a haj. Szép vagy így – bókolt nekem a fiú, mire enyhén elpirultam és bólintottam.
- Köszönöm, szerintem is elég jó így a hajam – próbáltam elütni a zavartságom vicces nagyképűsködéssel és több szögből és megnéztem a hajam.
- Hé, maga ott. Mis Menyasszony. Ne flörtöljön a fodrászával! – szólt rám Sehun, mire kuncogva fordultam felé.
- Öö, elnézést, hozzám beszél? Féltékeny hangot vélek felfedezni mondandójában? – nevettem, mire Sehun mellém lépett, lehajolt, hogy lásson kettőnket a tükörben, a haját igazgatta és láttam, hogy szemei enyhén ki vannak húzva.
- Ne mond, hogy több smink van rajtad, mint rajtam? – vontam fel a szemöldököm. – Az idolok és a feminim énjeik felszínre törése… - motyogtam, mire álsértetten nézett rám.
- Szerintem jól nézek ki.
- Szerintem is – vezettem ujjaim hajába. – Szeretem, hogy kezdesz szőkülni.
- Ó, én is! Na, gyere, asszony – húzott fel a székből és kézen fogva indultunk el a nagyterem felé.

Amikor így viselkedik velem, mindig úgy érzem, hogy minden rendben kettőnkkel. Talán még engem is be tud csapni egy kicsit, hogy normális kapcsolat van kettőnk között. De aztán mindig elromlik valami, összeveszünk, és máshol keressük a boldogságot. Vagy talán éppen ott van a probléma, hogy nem találjuk meg egymás mellett. Összekulcsolt kezeinkre tévedt a pillantásom, és elhatároztam, hogy néhány perc, egy óra erejéig elfelejtek minden problémámat és elhiszem, hogy szerelmes vagyok Sehunba.

12 megjegyzés:

  1. Ne tudd meg, mennyire megörültem, mikor egy ilyen fáradtságos nap után megláttam, hogy van új rész. Egyből jobb lett a kedvem. :D

    Azt szeretem benned, de nagyon, hogy egy rövid időintervallumot is nagyon szépen le tudsz írni, és nem rendezed le a dolgokat egy-két mondattal. Tartalmas, teljesen bele tudom magam képzelni, és kifejező, ahogyan fogalmazol. Annyira tetszik.

    Oké, egyre jobban szeretem a Sehun - Hana párost, szóval engem megnyertél. :D Sehun minden énjét imádom; azt is, amikor köcsög, azt is, amikor gondoskodó, vagy éppenséggel paraszt. Mindegyikért oda vagyok meg vissza, és nagyon jól tudsz bánni a karakterével.

    Nagyon várom már a következő részt, már most majd' kiugrok a bőrömből. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj annyira megnyugtattál ezzel a kommenteddel, ne tudd meg, mennyire aggódtam, hogy lassan már elegetek van belőlem.

      Féltem, hogy ezt a rövid időintervallumot (ha belegondolsz ez az egész történet pár hónapról ad betekintést eddig, és az utóbbi 4-5 rész egy, két napot ölel fel) nagyon aprólékosan közlöm veletek, és ti már fejben haladnátok tovább, és reménykedtek, hogy hátha ugrok már valami meghatározót, de csak totyogok egy helyben. De most eloszlattad a kételyeimet, szóval tényleg köszönöm. :)

      Én is imádom a Sehun és Hana momenteket írni, valahogy megnyugtató és felcsigázó egyben. Sokkal másabb egy női karakterrel bánni (aki kicsit én vagyok), mint egy férfivel.

      Attól is féltem, hogy sok lesz nektek Sehun hangulatingadozása, szóval tényleg nagyon örültem a véleményednek, hálásan köszönöm, készül a következő. :)))

      Törlés
  2. Ez...ez... meglepően rövid rész lett tőled, és ezt azonnal észre is vettem, mikor olvastam volna tovább, de már nem volt mit XD Ettől függetlenül eszméletlen lett, mint mindig:3
    Rájöttem, hogy ha Hana Sehunnal van, és úgy tűnik, hogy minden jó, akkor valahogy jobban meg tudok békélni vele. Amúgy meg felpofoznám, hogy ennyire bolond, és Jonginnak nem enged (PEDIG KÉNE...). Sehun karaktere számomra a legkedvesebb, mert bár egy jégherceg, még sem lehet nem szeretni ;; Imádom. Örülök, hogy most nem volt szó Luhanról. Olyan szinten negatív karakter számomra, hogy az már durva. És annyira érzem, hogy Lulu tenni fog majd valamit...>< Jongin meg szépen ölbe tett kézzel végig néz mindent :c Akaratodon kívül is a mellékszálak egyértelműen depi enddel fognak végződni, míg a főszál (gondolom) meg boldog véget fog érni... na de ez még a jövő zenéje:D
    Várom a következőt, és sok-sok Sehun-Hana momentet akarok, hogy végre ne utáljam szerencsétlen csajt xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, igen. Mentségemre szolgáljon, hogy hajnali fél 5-ig írtam és háromnegyedig egy nyamvadt holding habds képet kerestem, mert nekem abból is tökéletes kell, de amikor ez nem lett meg, beraktam ezt. :'D Aztán... igazából az idő annyira nem érdekelt, mert írtam volna tovább, nyomtam az entert és kezdtem a következő sorba, de megtorpantam és visszaolvastam. És szerintem annyira ütött Hana utolsó mondata, hogy úgy éreztem, itt véget kell vessek a résznek. Alig van öt oldal, tudom, hogy érezhető a különbség. :D

      Persze, hogy megbékélsz Hanával, ha Sehunnal van, hiszen akkor nincs ott Jongin akit marcangoljon, meg Luhan, akit Sehun marcangol. De akkor túl snassz lenne a sztori. :$
      Reménykedtem benne, hogy Sehun herceg mindenki tetszését elnyeri, mert bár ilyen többszemélyiségűnek festem le, rendes srác ő. ^^

      Tudom, hogy Luhan negatív szereplő, és az eddigi visszajelzésekből, te érzed át leginkább, hogy ő VALÓBAN negatív szereplő és semmi keresnivalója itt, és tervezek vele egy aprócska momentet, de nem árulom el mit. :D
      Jongin hiába passzív cselekvő, valahogy... képes hullámokat okozni csupán a megjelenésével. Bár én elfogult vagyok, bár igazából ezt szeretném elérni, elértem, kedves? :'D

      És tényleg, nem is gondoltam még arra, hogy a mellékszálak mennyire fontosak is és más kimenetele lesz, mint a főszálnak, hát eddig elég heppi nálam a gondolat, de sosem lehet tudni mikor őrülök meg és irtok ki mindenkit a blogból. wehehe. annyira rám vallana, nem? :D

      És a következő részben nem tervezek továbbra sem senkit csak az iménti három jó madarat, szóval minél hamarabb szeresd meg Hanát. Mert Hana kicsitén. :)

      Törlés
  3. Szia.
    Hát.. annak ellenére, hogy "rövid" (szerintem egyáltalán nem az, nem tudom miért mondod) tartalmas! Mindent leírtál, amire kíváncsi voltam :D
    Azt már megbeszéltük, hogy ez a szokásos fici, hogy eleinte nem szívlelik egymást, de a végén happy end a nem szokványos módon. Tudom, hogy Sehun és Hana össze fog jönni, de már valahogy kétlem. Nagyon kínzod őket és engem is meg gondolom a többi olvasódat is. Ami persze nem baj, de már elképzelésem sincs, hogy ezek után hogyan fog alakulni. Imádom Jongint, (hála Neked^^) de nem kell ő ide. Mármint kell, de ne keverjen be ebbe a csodásan és nehezen kibontakozó szerelembe. Alig várom, hogy egymásnak essen a két főszereplő, Luhan és Jongin nem fog jól járni, de Hana, Sehun és Én (xD) igen. Imádom Sehunt és mint ultimate bias, neki szurkolok.
    Nem tudom hova tenni Hana anyját, eleinte mintha ő is erőltette volna a házasságot, de nem örülök, hogy le akarja fújni, mert Hana és Sehun egymásnak lettek teremtve... szóval... ne avatkozzon bele senki és hozd őket össze végre :D ha egy kis +18 erejéig is, de valami már kell >< :$$
    Na...röviden és tömören ennyi :D Nagyon tetszett és várom a folytatást :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dóra :)

      Nekem az aligötoldal rövid, ha már elhagytam a hat oldalt elégedett vagyok, de általában hétig nem állok meg.

      Annyi olyan blogot olvasam már, amiben csak két szereplő van és az első három részben utálják egymást, a következő háromban kedvelik, majd szerelmesek, aztán valami baromságon összevesznek és a 25. részig szenvednek, de azért lefeküdnek egymással és a végén heppiend. Nos, ez az, amit nem szerettem volna.

      Ezért vontam be a másik tipikus klisét. :'D A három-négyszög szerelmet. Mert mindig kell valaki, akinek felesleges drukkolhat az ember vagy akit alig várhat, hogy takarodjon már el. Erre a szerepre vállakozott Jongin. Ezért nem veszem zokon, hogy azt mondod, nem kell ő ide, mert valóban, de mégsem. :D

      Ez az igazi fangirlös reakció: Luhan és Kai kit érdekel, de én és a két szereplő vééégre elégedett és boldog lesz.

      Nagyon jól esett, hogy ezt írtad, mert igazából, ha egy doramát nézek, mindig ezt érzem. (My love from the star. )

      Jól látod, Hana családjából mindenki a kényszerházasság mellett szavazott, kivéve Min Ki, Hana bátyja, de egy anya mégis csak anya, és ne aggódj, nem lesz lefújva. :)

      Köszönöm, hogy írtál! :))

      Törlés
    2. Szia

      Szerintem egyáltalán nem lett rövid.Nagyon szeretem ezt a ficit mindig várom hogy,mikor lesz új rész és,mindig izgulok azon is hogy vajon mi fog benne történni.Mindig megtudsz leppni mivel az elképzeltnél is jobbat irsz és csak igy tovább.Remélem hamar lesz új.rész.

      Törlés
    3. Szia Klaudia, köszönöm szépen a kedves szavaidat, sokat jelentenek és hálás vagyok értük. Remélem a továbbiakban is meg tudok felelni neked. :)

      Törlés
  4. Hűűű.... hát akkor most fogom magam elszégyellni szerintem xd talán nem leszek túl bőszavú, de csak mert mint írtam, az első felét én átnevettem ._. Nem azért mert annyira rossz, ezt tudod jól :'3 csak épp ezt diktálta a hangulatom és az osztálytársaim hangulatot terektettek a lyukas óránkon :D
    Masrészt, mert számomra picit vicces és mégis negatív érzéseket kelt bennem, hogy Hana szülei először jónak találják, most pedig már vissza is akarják mondani. Ahogy Ha Neul anyja sírt, ott volt nálam a tetőpont és beleképzeltem magam a helyzetbe, miszerint nekem a legfontosabb a lányom boldogsága lenne, így ezért is tartottak viccesnek az anya megnyilvánulását.

    Aztán Sehun.... hát a fene vinné el, tudom,hogy keveli Hanát, esés ami a kocsiban tört3nt is... hhát x x fgiejfj (ezért bocsánat)

    És Hana.... én a helyében lelépnék Jonginnal, de ezt már több soron is közöltem veled :') Sajnálom szegényt....

    És Joonmyun, mert az érzéseim nem hagynak ;-; had legyek én a felesége xd mindent megadok majd neki ** xD

    Na.... imádom még mindig :3 siess a folytatással, amennyire lehetséges ^^
    Pusszcsika :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne szégyelld magad, valójában nem gondolkodtam mikor az anyukás részt írtam, valahogy... semmivel sem tudom magyarázni, de abszolút nem az volt a célom, hogy negatív szereplőként vonultassam. Valójában többször is említettem már, hogy a szülők megbánták az egész döntést (az apja nem beszélt vele, ránézni se nagyon mert pont ezért), meg azt hiszem azért csináltam ezt, hogy megmutassam, Hana kitart Sehun mellett. Talán. Utólag könnyű belemagyarázni mindent. :D

      Sehunos fangirlködésed elnézem, ne aggódj, értem mit szerettél volna kifejezni vele. :DD Hana hát... nem mondok semmit. :D Junmyeon maga egy angyal, nem hiszem, hogy eljutok addig, hogy szegénykémre ráerőltessek egy nőt, de a képzeletedben lehetsz a felesége. :D Megengedem ;)

      A folytatás egy-két órán belül érkezik. Több, mint tíz oldal. ^^,
      Csóók :))

      Törlés
  5. Na jó, miattad és a történet miatt hagytam félbe a You came from the star nézését, pedig ha én egyszer elkezdek sorozatot nézni.. bombával nem lehet elhárítani:D (DE ÚRISTEN MEKKORA SOROZAT, SZERELMES VAGYOK KIM SOO HYUNBA ASDFGNKBHGVj *-* )

    Amikor mondtad nekem, hogy "csak" öt oldal, meglepődve nyitottam meg a blogot, mert tőled nem ez a megszokott. DE! Attól függetlenül, hogy nem 4210 szó, elég tartalmas fejezet. Először is.. KI AZ A HÜLYE, AKI VISSZAUTASÍTJA JONGINT?? Most tényleg, még akkor sem lennék képes rá, ha férjem lenne:D Jongin maga a tökéletesség, ŐT NEM LEHET VISSZAUTASÍTANI. Tudom, hogy tervezel vele valamit, úgyhogy nem aggódok. Én bízom benned! (zsarolás mesterfokon hahahaha)
    Van egy olyan gyanúm, hogy az olvasókkal azt akartad elérni, hogy megsajnálják Hana anyját, de nálam ez fordítva sült el. Jókor jön rá, hogy a lánya boldogtalan.. gyökér nő. Számomra a negatív szereplők közt van, és körülbelül csak ő van ott lol (meg Hana barátnője, pfff megfojtanám:D). De az is lehet, hogy direkt ez volt a célod, hogy dühöngjünk?! Aljas:D

    Én Luhannal nem tudok mit kezdeni.. Sem a történetben, sem a való életben. Főleg amióta megnéztem egy tizenkét perces HunHan videót. Sajog a szívem. Úgyhogy örültem, hogy nem volt benne ebben a részben. De ismerlek, tudom, hogy tervezel vele valamit. DE MIT? Azt nem tudom. n_n
    Számomra Hana nagyon szimpatikus. Sajnálom szegényt, remélem, hamarosan rátalál a boldogság.. Sehun mellett? NEM, JONGINNAL AKAROM, LEGYEN JONGINNAL, HAD LEGYENEK MÁR BOLDOGOK EGY KIS IDŐRE!! Visszafojtom az indulataim:D Egyébként, még mindig nem tudom eldönteni, melyik fiú mellett látnám szívesebben. De amikor Sehunnal van.. akkor megszűnik minden, és csak ők léteznek. Ahh djakwnqjejw.

    A hajasnál annyira nevettem.xd Tudtam, hogy meg fogod említeni, teljesen biztos voltam benne. Jolvan kedves, ezért imádlak.
    Az utolsó sorok voltak a kedvenceim, meg a párbeszéd. Elhiszi, hogy szerelmes? AZ A CSAJ MÁR SZERELMES SEHUNBA! Így kell ezt csinálni. Kézen fogva elindulni a nagyterem felé, elfeledtetve a csajjal hogy milyen évet írunk a gyönyörtől, amit egyetlen egy érintésével elér . Hohh, legalábbis én még azt is elfelejteném. És kérek egy kis Baekhyunt. Nem sokat, egy egészen keveset. Csak mert szerelmes vagyok belé, és addig úgy sem hagylak békén^^ (HOZD ÖSSZE JONGINT BAEKHYUNNAl. Na jó, ez csak egy feltételezés, amúgy is várom a beigért KaiBaeket khhm)

    Most kinyírtalak, ugye kedves?:D Ahaigenbiztos. http://data2.whicdn.com/images/100809415/large.gif

    Jöhet a folytatás.♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. IGEN KINYÍRTÁL, KÖSZÖNÖM SZÉPEN, ÉS MEGMONDTAM, HOGY AZ A SOROZAT MENNYEI ÉS SZERELMES LESZEL, NA NEM MEGMONDTAM? LEGKÖZELEBB NE KÉTELKEDJ CSAK TEDD, AMIT MONDOK!

      *Capslock kikapcs*

      Ja még annyit... KIM SOO HYUN, KIM SOO HYUN, KIM SOO HYUN!!! Running Man 102, 147, meg youtube: kim soo hyun taxi eng sub. Csodálatosan gyönyörűséges.

      Igazából az képes visszautasítani Jongint, akinek ott van Sehun a másik oldalán. :'D Ennyire egyszerű.

      Bár lehet, hogy én akkor is megtenném. (i dont know, difficult question....)
      Igazából valóban tervezek vele, de nem tudom mennyire sülne el jól a történet szempontjából, lehet még ezt megvitatom veled, mert te vagy az én bennfentesem. :D

      Hana anyjával kapcsolatban (igazából anyura gondoltam közben XD poén XD) Vikinél valamennyire meg tudtam válaszolni ezt a kérdést. Nem volt semmi olyan szándékom, hogy most szánalmat vagy utálatot keltsek az olvasóban... valahogy csak úgy jött, a semmiből, és a végén, azt hiszem csak annyi lett belőle lényeges, hogy bár eddig kézzel-lábbal hadakozott Hana a házasság ellen, amikor felajánlják neki a szabadság lehetőségét, azonnal visszautasítja és kitart Sehun mellett. LÁTOD A REJTETT TARTALMAT?? :D

      Valójában, most, hogy mondod minden blogban utálom a barátnőket és totálisan sikerült ellenszenvessé tennem a saját szereplőmet is, gondolom azzal, hogy utálja Sehunt. Amúgy nem, a következő részben is feltűnik pár mondat erejéig.

      Hülye vagy amúgy, mert egyetlen szándékos negatív szereplőm van és az: Luhan. De komolyan. És amúgy csak egy egymondatod valamit tervezek vele, de nem mondom el neked.

      Örülök, hogy te is a döntésképtelenek táborába tartozol, nekem totál egyértelmá, hogy mindkét fiúval... wehehehe, najó, nem. :DDD
      Amikor a fodrászos jelenetet írtam, TUDTAM, hogy ki fogsz röhögni, valójában azért is hagytam benne, rejtett üzenet nektek, mert ti ismertek és tényleg hatásos. Ma samponnal mostam hajat, mert másfél hónap után úgy döntöttem egyszeri samponos izét is beiktatok és szörnyű, mert nem érzem tisztának a fejbőröm. És nem csillog a hajam. (:@)

      Imádom a nagybetűid, de komolya, megmosolyogtatnak. :) Lesz benne Baekhyun, Hana kedvencei közé tartozik (VAJON MIÉRT?) szóval fog még szerepelni. Nem a következőben, de fog. :)

      Az a gif, amit mutattál már rég landolt a gépemen, így kedves ismerősként üdvözöltam, ^^
      SZERET... nem mondom végig, mert elbízod magad és nem írsz a következőhöz. haha. :D

      Törlés