2014. augusztus 1., péntek

24. rész


Mire leértünk a földszintre, már a többiek is felébredtek és totál kómás fejjel meredtek a semmibe, de amint észrevettek bennünket felélénkültek. Min Hee valósággal sziporkázott, ahogy ránk nézett, és az arcából le tudtam szűrni, hogy piszkos gondolatai támadtak.
- Hm, tetszik a ruhád, kedvesem – kacsintott rám, én pedig megálltam, mert eszembe jutott, hogy még mindig Sehun pólójában vagyok, hátralestem, és igen, ő bizony félmeztelen. Azon nyomban elpirultam és a többiekre pillantottam. Mosolyogtak, én pedig eldöntöttem, ideje végre túllépni a zavaromon. Megköszörültem a torkom, figyelmen kívül hagytam a mocskos kis barátnőmet és leültem Kyungsoo mellé, mert ő tűnt a legbiztonságosabb menedéknek.
- És Sehun is olyan, mintha félmeztelen lenne…
- Kussolj már, Min Hee! – szóltam rá szikrákat szóró szemekkel, de ő is és a vőlegényem is csak kuncogott a helyzeten.
- Mit mondhatnék, meleg van. Nagyon meleg van – felelte Sehun, és ezzel egyidejűleg ránézett Baekhyunra és Chanyeolra. A két srác viszonylag távol ültek egymástól, és kerülték a másik tekintetét. Ajjaj… Nem szerettem volna őket ennél is kínosabb szituációba hozni, ezért megpróbáltam elterelni kettejükről a figyelmet.
- Kyungsoo, te miért aludtál kint? Úgy számoltam Suhoval lehettél volna egy szobában.
- Az-az ember ott, horkol! – mutatott rá Suhora mérgesen. – És mindenáron egy ágyban akart velem aludni.
- Ne csináld már Soo, csak részeg voltam! – kelt saját védelmére Suho, én pedig vigyorogva bólogattam.

Felesleges traccsolással ütöttük el az időt, élesen kerültem a tegnap estét és az éjjel esetleg hallottakat, de tudtam, hogy nincs rendben minden, mert Baekhyun feltűnően szótlan volt, Chanyeol sem tüntetett ki a szúrós szemű figyelmével, Jongin továbbra is réveteg és túl komoly volt. Sehun persze oldott és fesztelen, állandóan a nyomomban volt, karolgatott meg miegyéb, és ez mind annyira természetesnek tűnt, hogy meg sem kérdőjeleztem a tetteit. Jól esett, hogy ilyen rövid idő alatt sikerült ennyire hozzászoknunk a másik jelenlétéhez.
Próbáltuk rövidre fogni a reggeli beszélgetésünket, Min Heet nem igazán lehetett lelőni, számtalan alkalommal kísérelt meg kínos helyzetbe hozni, de szerencsére ki tudtam védeni, aztán Myung Dae megelégelte, felkelt és a karjánál ráncigálva a barátnőmet, elköszönt és elhagyta a lakást. Hálás voltam. Kimondhatatlanul. Viszont, amint elmentek a légkör enyhén feszültté vált, tanácstalanul fordultam Sehun felé, aki vállat vont, kimenekültem, hogy felöltözhessek én is. A szobába felérve vettem egy mély lélegzetet és próbáltam úrrá lenni a testem remegésén. Jongin csendessége túlontúl aggaszt. Rossz látni, hogy ilyen durván megtiportam a büszkeségét, és bár azt mutatom nincs semmi gond, a felszín alatt igenis aggódom és rossz érzés, ahogy bámul engem. Mert figyel. Érzem. Minden rezdülésem árgus szemekkel figyeli, emiatt pedig borsódzik a hátam.

Megmostam az arcom, hátha az segít rajtam, majd a tükörbe meredtem. Lemostam a tegnapi sminkemet a zuhanyzás alkalmával, de azért még elég elfogadható látványt nyújtok. Ki kell derítenem mi történt Baekhyunnal és Channel és a végére kell járnom Jongin és az én ügyemnek is…
Egy sóhaj után mosolyogni kezdtem a tükörképemre, mert bevillant Sehun arca, a tegnap este, a csókjai, amiket nem velem, hanem a barátaival váltott, így a mosolyom vigyorrá szélesedett, majd az odaadására, a vágytól fűtött szemeire, és az arcom már kezdte a piros színt magára ölteni. A reggelre gondoltam, ahogy kitárulkozott előttem, a meleg ölelésére és halk, megnyugtató duruzsolására, az ujjaira, ahogy a hajamba fúródtak…
Talán most egy kicsit szerelmesen felsóhajtottam, amolyan boldog, tinilányos sóhajt hallattam, majd kimentem a fürdőből, levettem Sehun pólóját és felvettem a fehér ruhámat. Épp a cipzárral szenvedtem, amikor belépett a vőlegényem és szó nélkül sietett a segítségemre. Elseperte a hajamat az útból, miközben húzta fel a cipzárt, közel hajolt és csókokat hintett a tarkómra és a nyakamra. Elmosolyodtam, szembe fordultam vele és önfeledten meredtem csokoládé színű szemeibe. Magához húzott, én pedig élvezettel bújtam meztelen felsőteste rejtekeibe, átkaroltam és kezemmel simogattam fodrozódó izmait.
- Azt hiszem, a srácok már mennének – mondta, elhúzódtam a kezébe nyomtam a pólóját és megkerestem a magassarkúmat.
- Én kész vagyok. Mikor kezdődik a próbátok?
- Akkor, amikor hajlandóak leszünk megjelenni.
- Azt tanácsolom, dobjál ki otthon, hívj, ha mentek, odamegyek kocsival aztán majd kijössz elém, mert nem ismerem azt az épületet.
- Rendben van – szájon csókol, aztán áthúzza a fején a pólót, felkapja a zakóját és átkarolja a derekam, így vezet le.

A srácok már indulásra készen álltak, bezártam az új lakásunkat, Sehun Suho autója felé indult, velünk jött Baekhyun is, a többiek egy másik autóhoz indultak, és ahogy láttam Jongin ült a kormány mögé.
- Minden oké? – suttogja a fülembe, rajta kapott, ahogy Jongint bámulom. Villantok felé egy megnyugtató mosolyt és bólintok. Karon ragadom Baekhyunt és kisajátítjuk a hátsó üléseket, Sehun veszi a lapot és előre ül Suho oppa mellé. Tudom, hogy kb. fél órás út vár ránk, amíg hazafuvaroznak, ez idő alatt feltett szándékom kifaggatni Baeket, de az első csevej próbálkozásom után rádöbbenek, hogy nem vevő a humorra. Összehúzom a szemöldököm, szorosabbra fűzöm a karom a karján és a vállára hajtom a fejem. Halkan felsóhajt, megcirógatja a hajamat, és lejjebb csúszik az ülésen, hogy kényelmesebb legyen.
- Ugye nem úgy alakultak köztetek a dolgok, mint képzeltem? – halkan kérdeztem, nem akartam belevonni a társalgásunkba az elől ülő fiúkat, és szolidaritásból nem is figyeltek, halkan beszélgettek és nevettek valamin. Éreztem, hogy Baek bólint, felemeltem a fejem, hogy lássam őt.
- Beszélned kell róla – mondom, ő pedig vállat húz. A tekintete elcsigázott, visszagyűrök egy sóhajt és nem tágítok. – Baekhyun látom, hogyan néztek egymásra. Egyértelmű, hogy Chanyeol rajong érted.
- Nem is ezzel van baj – vág gyorsan közbe és lehunyja a szemeit. Várok, hátha folytatja, és pár perc múlva meg is teszi. – Nem tudom, mit akarok. Sosem néztem rá másként, csakis jó barátként. Egy ideje viszont… nem is tudom, talán mióta felbukkantál és kicsit bezavartál az állóvízbe, Chanyeol sokkal, hogy is mondjam… birtoklóbb lett. Először fel sem tűnt, de később észrevettem, hogy nem nézi jó szemmel, ha más tagokkal is lógok, ha esetleg másik együttesről van szó, akkor meg kendőzetlen rosszallás van a tekintetében. Azt hittem ez mind miattad van és rajta van az öt perc, így nem szóltam rá, hagytam a fenébe… - elakad és összeszorítja a szemét, tudom, hogy fordulóponthoz ért a mesélésben, és láttam a zavart az arcán, talán a srácok zavarták elől, talán csak rossz volt erről beszélnie, de ahogy kapaszkodott a karomba elárulta, hogy el akarja mondani valakinek.
- Semmi baj Baekhyun, nem muszáj most elmondanod. Nem sokára megint találkozunk, folytathatjuk akkor is – kedvesen rámosolygok, de ő megrázza a fejét, kinéz az ablakon és vesz egy mély lélegzetet.
- Hallottam álmában beszélni. Egy szobában vagyunk, és néha előfordul, hogy hortyog vagy vinnyog valamit álmában, de ez alkalommal… a nevemet mondta, több alkalommal is, és szóval kíváncsi voltam így odamentem hozzá, és… láttam rajta olyan tagadhatatlan jeleket, ami a vágyat jelenti, Hana – megütközve néz rám, én pedig nem tudom, mit felelhetnék, hát hallgatok, és hagyom, hogy tovább meséljen.
- Nem ébresztettem fel, másnap úgy tettem, mintha nem tudnám, hogy vágyik rám. De innentől valahogy nem tudtam kiverni őt a fejemből, és elkezdtem olyasmiken gondolkodni, hogy mi lenne, ha mi ketten… aztán a tegnap éjjel csak tetézte az egészet. Egész este úgy nézett rám, mintha a nője lennék, és ez valamiért zavarba hozott. Aztán ott van az a csók is… Áh, nem tudom. Felértünk a szobába, ő nekem esett, én meg hagytam, aztán meg totál lefagytam és ellöktem őt. Megráztam a fejem, hogy ez nekem nem megy, és csak meredtünk egymásra. Bólintott, elfordult és aludni próbált. Azóta nem szóltunk egymáshoz – megdörzsölte a szemét a kézfejével, engem pedig elborítanak az anyai ösztönök, mert agyon akartam szorongatni, meg puszilgatni. Ehelyett, magam felé fordítottam az arcát és szelíden elmosolyodtam.
- Semmi baj, édesem – bólintottam, láttam rajta, hogy tanácsot vár, issza minden szavam. – Azt hitted heteroszexuális állampolgár vagy, most pedig felkavarta az érzéseidet az a nagy melák, de ne ess kétségbe, esküszöm, szerintem ez természetes. Én is biztosan megijedtem volna a helyedben, hogy mit művelek, részegen, és ennyire hirtelen egy másik sráccal. Adj magadnak időt, aztán meséld el Chanyeolnak mi újság szívtéren, mert bele fog pusztulni.
- Csapattársak vagyunk – suttogta utolsó kapaszkodóként, de csak vállat rántottam.
- És ki nem szarja le? Együtt lehettek nonstop – kacsintottam, ő pedig végre elmosolyodott. Láthatóan megkönnyebbült, hogy kibeszélhette magából ezt az egészet, és amikor szélesen vigyorogni kezdett, tudtam, hogy itt végem lesz pillanatokon belül.
- Tudod, elég sokáig nem tudtam elaludni, és… szóval, habár a felső szinten voltál Sehunnal, mégis kíváncsi lennék, hogy te voltál-e az, aki… - sajnos nem fejezhette be a kedves mondatot, mert amilyen gyorsan csak tudtam a szájára raktam a kezem és szégyenkezve néztem fel újra vidáman és huncutul csillogó szemeibe.
- Ne mondd, hogy te is hallottad, mert kiugrom a kocsiból – suttogtam falfehérré válva és lassan leeresztettem a kezem. Halkan kuncogott és megpaskolta a combomat.
- Semmi baj, legalább neked jól telt az éjszakád – vigyorgott továbbra is, én pedig távolabb húzódtam tőle, mert túlságosan zavarban voltam.

Az út további része csendben telik, Suho és Sehun mond néha valamit, egyébként zavartalan az utazásunk. Hosszú percekkel később megérkezünk, elbúcsúzom a srácoktól nem túl hosszú időre, Sehun is és én is kiszállunk az autóból, amint mellé érek, a derekamra csúsztatja a kezét, szájon csókol és bekísér a házba. Csak Min Ki fogad bennünket, apa dolgozik szokás szerint, anya pedig az esküvővel foglalatoskodik, a bátyám is csak a telefonjáért jött haza. Kellemesen cseveg Sehunnal, látszik, hogy csak az udvariassági köröket róják le, de ez is haladás, mert a bátyám durván savazta Sehunt, és örülök, hogy most, úgy ahogy kijönnek egymással. Min Ki percekkel később sietve távozik, én pedig Sehunhoz fordulok, átölelem a nyakát és apró puszikat nyomok az ajkaira.
- Csörgess meg, ha indulhatok – mondom, miközben még mindig puszilgatom.
- Oké – válaszol mosolyogva és hagyja, hogy ott csókoljam, ahol csak érem. – Gyere kényelmesbe, leginkább a padlón fogsz gubbasztani – teszi hozzá, most én mosolygok és bólintok. Végigsimítom a zakója hajtókáját és felnézek a szemeibe.
- Nem gondoltam, hogy kisestélyiben jelenek meg. Beszélnél Chanyeollal?
- Miért?
- Mert elcsesződött az éjjelük, mert Baek beijedt, és szerintem Chan félreértette.
- Miért nem beszélsz te vele? – az oldalam cirógatta, ami enyhén elvonta a figyelmem, de mindent megpróbáltam annak érdekében, hogy összefüggőek legyenek a szavaim.
- Mert engem utál, ja és, soha többé ne érj hozzám, ha a házban nem vagyunk egyedül – felvont szemöldökkel ejtem ki a szavaimat, próbálok haragos és kimért lenni, de nehéz tartanom magam, mert ő rögtön nevetni kezd, és ez kissé kizökkent a szerepből.
- Istentelenül jó vagyok, hát ez van – motyogja maga elé, fancsali képet vágok, meglegyintem a karját és elhúzódom tőle.
- Egoista barom, kifelé, most azonnal – az ajtó felé húzom a karját, nevetve enged a húzásomnak, megpuszilja a homlokom és továbbra is nevetgélve hagyja el a házat. Hátat fordítok, és szélesen mosolyogva sétálok fel a szobámba, hogy megszabadulhassak a ruhámtól.

Sehunnak valóban igaza volt, jószerivel a padlón ültem és rajtuk nevettem. Eleinte együtt próbáltak, az eddig megjelent dalok koreográfiáit próbálták el, teljes komolysággal, eltelt egy óra, mindenki elfáradt és egyre hülyébb lett. A menedzserük pedig – tudjátok az ellenszenves szemüveges krapek, aki beszólt, hogy Sehun fogja magát vissza a nyilvánosság előtt… - nem tűrte a lazsálást, ezért a vokalistákat is elküldte egy másik terembe gyakorolni és a táncosokat is. Így esett, hogy Kai és Sehun együtt mentek el próbálni, míg a többiek maradtak a helyükön. Eszméletlenül kínosan éreztem magam, és nem tudtam mi tévő legyek, de látni akartam Sehunt még táncolni, mert be kell vallanom, abban is igaza volt, hogy munka közben a legszexibb. Bár feszült volt a kapcsolat a két srác között, nem mutatták ki, így én is erőt vettem magamon és követni kezdtem a vőlegényemet, meg a pasit, aki megkavarta az érzelmi világomat, és olyanokat képzeltem, amik nem voltak valósak.

Jongin volt az, aki utasításokat adott, és korrigálta, finomította a lépéseket, Sehun pedig szó nélkül, egyetértően követte őt és nem mondott ellent neki. Most láttam először maknae-ként viselkedni, bár közte és Jongin között mindössze három hónap van. Csendesen ültem a kanapén törökülésben, hevesen dobogó szívvel figyeltem a két férfit, és próbáltam rájönni arra, mit is érzek Jongin iránt. Határozottan nem szeretem őt, de kedvelem. Remek férfi, és most már tényleg elismerem, hogy mennyire tehetséges – jó, ezt eddig is tudtam. Nem nehéz rájönnöm mi is vonzott benne annyira, mert tulajdonképpen egy eszméletlenül helyes srác, mondhatni szívdöglesztő, de ha összehasonlítom Sehunnal, tagadhatatlanul érzem a különbséget. A bárgyú mosoly egyből kiül az arcomra, elég csak rajta felejtenem a tekintetem, késztetést érzek, hogy állandóan a karjaiban csüngjek és csókolgassam.
Jongin iránt nem érzem ezt, és azt hiszem soha nem is éreztem. Elbűvölt, szó, mi szó, de nem olyan csontig hatoló módon, mint Sehun. Jongin csak… egy dögös srác az ismeretségi köreimből.
- Min elmélkedsz ilyen erősen? – szólított meg Sehun, a tükrön keresztül nézett rám, végigmustráltam a hátsó kilátást, majd a tükörbe néztem és elmosolyodtam.
- Semmin… semmin, dolgozzatok csak. Tetszik a műsor – kacsintottam rá, ő pedig nevetni kezdett. Vetett egy oldalpillantást Kaira, aki nyíltan bámult engem, egy pillanatig gondolkodott, majd elindult felém.
- Elmegyek a mosdóba. Pár perc és jövök – intézte szavait Jongin felé, aki biccentett. Aztán odaért hozzám, lehajolt és megpuszilta az arcomat. – Beszélj vele, oké? Csak ne hagyd, hogy közeledjen – a tréfás óvva intés, igenis komoly volt, láttam a szemeiben, hogy fél kettesben hagyni vele, igazából én is féltem. Mit mondhatnék neki? Hiszen már elmondtam neki mindent, amit csak szerettem volna. Furcsa, fogalmam sincs, hogyan viszonyuljak hozzá. Kínos ez az egész, a vőlegényem pedig a két kezével lökött a szituáció kellős közepére.


Sehun elment, és ránk telepedett a súlyos csend és a zavar. Iszonyú kínosan éreztem magam az ujjaimon kapargattam a bőrt a körmöm mellett és szerintem nem túlzok, ha azt mondom el voltam pirulva. Az első percekben Jongin nem foglalkozott velem, a telefonján nézegetett valamit, laza pózban állt a terem sarkánál felállított hangfalak mellett, aztán a haját sepregette el a szeme elől, majd egy mozdulatsorozatot lépkedett el és a tekintetéből láttam, hogy nincs megelégedve és valami nem tetszik neki. Aztán valamilyen idegen hang szökött ki a torkomon, nem tudom mi és miért, de ezt csak a zavaromnak tudhatom be. Kényelmetlen volt vele egy légtérben lenni, akkor is, ha megbeszéltük, hogy minden rendben van köztünk. Kai felém kapta a pillantását és olyan volt, mintha most döbbenne rá, hogy egyedül vagyunk.
- Hova lett Sehun? – na ne nevettess. Hiszen ő bólintott rá.
- Az imént engedélyezted, hogy látogatást tehet a mosdóban – nehezen álltam meg a szemforgatást, de megtettem.
- Ó, tényleg. Elfelejtettem – na most vagy hülye, vagy ő is zavarban van és emiatt viselkedik így. Megköszörültem a torkom, és lehunytam a szemem egy pillanatra, mindössze annyira, hogy bátorságot gyűjtsek a szemeibe nézni. Nem fogok bűnösen szemlesütve társalogni vele.
- Feszültnek tűnsz – oldalra biccentette a fejét, vizsgálódott még egy ideig, én pedig csak bólintottam. – Miért? – kérdezte és elindult felém. Odébb húzódtam a kanapén, ő pedig lassan leereszkedett és felém fordult. Kérdésére válaszolva először is vállat rántottam, néztem egy ideig a szép szemeibe, aztán elfordultam és felsóhajtottam.
- Mert nem tudom, hogyan viselkedjek a közeledben.
- Nem kell feszengened a társaságomban Ha Neul – lágy hangnemére, és teljes nevem hallatára elérzékenyültem.
- De, igen – bólintottam. – Úgy viselkedtem, mint egy utolsó rongy a legrosszabb fajtából. Végig tudtam, hogy nem szabad engednem a csábításodnak, mert nem sülhet ki belőle jó, mégsem állítottalak meg egyszer sem – pár pillanatig nem válaszolt, bár nem is vártam. Meglepett, amikor elmosolyodott, megrázta a fejét és közelebb húzódott hozzám.
- Nem tudom, mire és hogyan emlékszel kedvesem, de jó párszor utasítottál el oly módon, hogy kiskanállal kellett összeszedegetnem férfiúi büszkeségem darabkáit. Ne hibáztasd magad, ketten kellettünk hozzá és valljuk be én voltam az erőszakosabb, dominánsabb fél.
- Nagyon sajnálom – susogtam és nem mertem ránézni.
- Ne tedd, kedvesem – a kedves hangja és becézése igazán fájdította a szívem.
- Te sokkal jobbat érdemelnél ennél Jongin. Remek srác vagy, nem ismerek hozzád hasonlót, nagyon bánt, hogy kihasználtalak és így elvesztettem a barátságodat.
- Mi sosem voltunk barátok – gyorsan mondta, láttam, hogy felcsillan a szeme. – Mi inkább szeretők voltunk az első pillanattól kezdve, hogy találkoztunk – elpirultam, mert ugyan miért is ne tenném?! Nem gáz cseppet sem.
- Jaj, ne csináld ezt kérlek! Keress egy tisztességes lányt Jongin. Megérdemled.
- Azt hiszem, nem tudlak feladni, Hana – megrázta a fejét és mosolygott. – Úgy vélem kettőnknek együtt kellene lennünk. Minden porcikámmal téged kívánlak és nem más nőt.
- Sehunnal vagyok. Három nap múlva házasodom Jongin. És nem szeretlek téged – hitetlenkedve ráztam a fejem és készültem felállni. – Félreálltál, amiért hálás vagyok, de kérlek, ne várj rám. Nem leszek hűtlen a férjemhez, nem akarok, mert fontos nekem. Fogadd el, Jongin.
- Bármit is mondasz, tudom mi volt köztünk és az, nem csak valami hóbort, múló dolog volt. Kellesz nekem, és félreálltam, mert nem tehettem mást, de ez nem jelenti azt, hogy nem akarlak megkaparintani. Azt gondolom ideje elkezdened félni. Mert nem nyugszom addig, amíg az enyém nem leszel!


16 megjegyzés:

  1. ahhhh már éppen akartam kérdezni hogy mikor lesz fent új rész..de megelőztél ^_^ kösziii

    VálaszTörlés
  2. új rész *-* már nagyon vártam. nagyon jó lett. örülök Sehunéknak. de érzem , hogy lesznek itt még gondok. Luhannal, az esküvőnél, amikor Hana megtudja, hogy Sehun és Luhan együtt voltak, és Jonginnal. várom a folytatást.^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elhúztam nagyon a frissítést, bocsánat. :$
      Olyan szépen felvázoltad miken kell még átverekednem magam, hogy nem is fűzök hozzá semmit. :'D

      Köszönöm, hogy tetszett, és, hogy írtál :))

      Törlés
  3. Úristen mikkkkk~~~ fognak itt még történni o-o :DD ?? Kíváncsi vagyok még arra is,hogy mikor és hogy fog reagálni Hana mikor meg tudja a HUNHAN párost :DD ............ Az esküvő~~~ már nagyon várom :33.Nagyon ürülök Hana és Sehun kapcsolatának <3 (de Hana ha nem kell Sehun ide küldheted <33 (úgy is az ULTI BIASOM az egyetlenem és még sorolhatnám menyire belezúgtam de nem fogom :DD )engem nem zavarna :333 ).Siess a kövi részel <33 :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háááát tervezek pár dolgot, próbálom kitalálni, hogy mivel pörgessem fel az esküvőt, de biztosítalak, hogy nem lesz túl szokványos. :D

      Mindenki örül a Sehun Hana párosításnak, és ez engem is boldoggá tesz :)

      Sehunra nincsenek szavak. Egyszerűen megöli az embert. Már nálam is első helyen áll. Minden idolt legyőzött, derekasan helyt állt és elrabolta a szívemet. Legyőzte, 2PM Junhot, Beast Gikwangot, Gong Yoot, egy csomó másik színészt, és Kim Jongin Kait is. *sigh* Egy kis kretén :D De imádom. ˇˇ

      Törlés
  4. Úristenjesszusaztamindenit.
    Imádtam ezt a részt.*-* Igen, HunHanék lebukására én is kíváncsi vagyok. Hmmm. Jongin pedig... hát, kezd megijeszteni az az idióta:'D
    Siess a következővel és mint eddig, mindennap lesem majd a blogod.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A neved annyira felcsigázott, hogy komolyan tudni akarom ki vagy. :D És rád kattintottam, és láttam, hogy csak az én blogjaimat olvasod rendszeresen és eszméletlenül hálás vagyok érte :))

      Jongin karakterét szeretném picit megváltoztatni, és apró lépésekban haladok, remélem ez észrevehető, bár ne gondoljatok semmi súlyosra.
      Már elkezdtem a következőt, sietni fogok vele ;)))
      Köszönöm, hogy írtál :)

      Törlés
  5. Jókor jöttél ezzel a résszel, sikerült egy kicsit kikapcsolnod és lenyugtatnod. Még mindig csodás, imádom és imádlak. ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy segíthettem, bármi is volt a gond. :)
      Köszönöm szépen, hasonlóképpen érzek. <3

      Törlés
  6. Túl sokat írtam...MEGINT. Szóval kettészedtem a kommentem^^

    AJAJJ, AJAJJ, ÉS AJAJJ! NEEEEEEE!

    Szóval.xDDD Először is, olyan aranyosak együtt Sehun és Hana, hogy az ASDFGHJKL *.* (És tudom, hogy ezt már nagyon sokszor elmondtam, de még legalább ennyiszer el fogom mondani.xD) Olyan természetesnek hatnak a beszélgetéseik, olyan felszabadultak, és annyira valódiak számomra, hogy szinte olyan mintha egy olyan dolgot írnál le ami tényleg, valóban megtörtént. Komolyan kéne már egy könyvet írnod, és bevinni egy kiadóhoz. *.* Tök menő lenne.xDD

    Amúgy hatással vannak rám a ficik, a tiéd is nagy részben, de másoké is. Ugye most egyre több ilyen Sehunos van, és többek között te is úgy formálod meg a karakterét, hogy az baromi vonzó, én meg kezdek kétségbe esni a bias listámmal kapcsolatban, habár tudom, hogy a megformált karaktereknek nincs sok közük a valósághoz ._. xDDD És ez nagyon ijesztő QQ Meg Jonginnal is így van, csak az Ő hatása rám nem a ficiknek köszönhető, hanem csodálatos személyiségének (Mindjárt elkezdek ömlengeni, szóval inkább itt és most abbahagyom.xDDD) De ha jól olvastam veled is így van :o Sehun lett az első, nem csodálom *ww* 2

    MinHee olyan idegesítő és annyira irritál néha, és lehet, hogy csak én vagyok így vele, de ha az én barátnőm lenne már biztos megöltem volna párszor fejben.lol Viszont ha nem Hana szemszögéből nézem a dolgokat, akkor meg rohadt jó beszólásai vannak, és kívülállóként biztosan élvezném a társaságát. Még szerencse, hogy MyunDae volt olyan kedves és elhurcolta.xD

    Na és KyungSoo, és Suho...ezek ketten olyan aranyosak *.* Hogy mondta, KyungSoo, hogy azért nem akart vele aludni, mert horkol, Suho meg mindenáron vele akart aludni.xDDD Ő meg: "Csak részeg voltam!" Komolyan, a legjobb mentség.xDDD

    Baek meg olyan aranyos. *.* remélem, majd rendeződik közte és Chanyeol között a dolog. Teljesen érthető, hogy így reagált, hiszen biztosan furcsa lehet rájönni, hogy talán vonzódik a saját neméhez. Elsőre tuti ijesztő, és ezt jól is érzékeltetted. Szinte áradt a szövegből, hogy kétségbe van esve, és pillanatnyilag fogalma sincs arról, hogy hogyan érezzen, remekül fogalmaztad meg.

    VálaszTörlés
  7. Hozzászólásom, második, már izgalmasabb, és összezavarodottabb része.lol

    Szóval, most hogy szinte mindent elmondtam erről a részről, és hozzá még fanultam is egy kicsit, rátérhetek a végére. Már az elején sejtettem, hogy ebben a részben le fog lepleződni pár dolog Kai részéről, de azt nem gondoltam volna, hogy ilyen módon. Amikor Sehun egyedül hagyta Őket, szabad utat adott Jonginnak arra, hogy tudathassa Hanával, hogy most Ők ketten hogy is állnak, és mit lesz képes - azaz mindent - megtenni azért, hogy az övé lehessen. Feltehetőleg csak erre várt, és talán még akkor is ezen törte a fejét, amikor Sehunt kiengedte a mosdóba. Fogalmam sincs, lehet nincs is semmi jelentősége ennek a kihagyásnak részéről, de én ezt tulajdonítanám neki, ha mélyebben áttekintek a dolgokon. Tudtam, hogy Jongin nem fogja feladni, de egészen ijesztőnek, fenyegetőnek hatott az ahogyan fogalmazott, s ha már ilyen irányban változik a karaktere - mert így még nem nagyon láttuk - akkor valószínűleg a megfélemlítést fogja majd végig használni. A kérdés csak az, hogy csak Hanával szemben, vagy másokkal is. Már azt is eltudom képzelni, hogy lassan belekezdünk egy játékba, amit Kai fog irányítani, és a többiek csak tehetetlen bábok lesznek. HAHAHA~~
    Vagy, szövetkezik Luhanal, de ezt nem nézem ki belőle, inkább - a most olvasottak alapján - olyannak nézem aki jobban szereti maga elvégezni a dolgokat, már ha olyan nagy játékos.lol Persze ezek már megint hülye feltevések a részemről, amikkel állandóan csak jövök és zaklatlak.xDDD Mindenesetre Jongin nagyon elszántnak tűnik, olyannak aki tiszta lelkiismerettel rondítana bele az esküvőbe. De lehet Lulu is, bár Ő most messze van, és utaik, és fogalmam sincsen róla, hogy hogyan gondolkozik, szóval bármi megtörténhet. Mint mindig, minden rajtad áll:D

    Amit még akartam mondani, az az, hogy elsőre nekem furcsa volt ez a "kirohanása" Jonginnak. Mikor először olvastam el sem hittem, hogy ezeket a szavakat Ő ejti ki a száján. Bár pillanatnyilag nem is értem, hogy mit várt. Végig tudta, hogy Hana nem lehet az Övé, de ennek ellenére még is ott volt neki, és azt hajtogatta, hogy használja ki nyugodtan, ameddig csak akarja mert neki ez jó. Deee~ Emlékszem, hogy mondtad, hogy ebben a sztoridban, sokkal határozottabban fog majd fellépni mint a másikban, szóval ez egy megtervezett dolog volt? Vagy csak úgy jött? Nem tudom eldönteni... Ebből a szempontból most összezavarodtam, és remélem, hogy érted, hogy miért, mert ennek nem nagyon volt előjele, csak, hogy mondtad...De lehet nem, mondd, hogyha tévedek O.o

    Köszönöm szépen ezt a remek részt ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira örültem a kommentednek, hogy majdnem ugráltam :D És azért tart ilyen sokáig válaszolni neked, mert át kellett gondolnom mégis mi a szituáció. Csomó olyan dolgot látsz bele, amit én nem, meg ötleteket adsz, vagy veszel el. :D

      Először is, köszönöm szépen a Sehun és Hana leírtakat, igazából kettejükkel olyan dolgokat csináltatok és írok le, amiket én is szeretnék majd a jövendőbeli barátommal :) Nem tudom, talán emiatt érzed valósnak, de köszönöm szépen. :)

      A többi karakterre tett megjegyzést most átugornám, csak annyit még, hogy engem kifejezetten idegesít a Sehun központúság, mert .. ő az enyém volt. Amikor elkezdtem a blogot kb 2 felkapott blogban szerepelt ő, most meg mindenben :'D I dont know, kicsit birtokló típus vagyok. Aztán Baekhyunt és Chanyeolt először úgy akartam, hogy egyből ugorjanak egymásnak, de aztán elvetettem az ötletet, és leírtam azt, amit ebben a részben, mert kitaláltam valamit, amivel orovsolhatok egy problémát. :D

      Aztán térjünk eá Jonginra. Kb. három része kiterveltem vele valamit, és nem tudtam hogyan vigyem véghez, úgy, hogy ne legyen túl brutál a másik fél számára. Szóval nem fogom elmebeteggé tenni, ne aggódj, nem lesznek beteges játékok, az egy másik blog és talán én fogom azt is írni. :D mostanában amúgy is felkapottak lettek az aberrált személyek. Szóval, nem, nem terveltem ki előre, hogy ilyen lesz és így fog megnyilvánulni, sőt azt sem tudtam, hogy ilyen részt fogok írni. Én olyan író vagyok, aki csak a kiindulópontot látja minden rész elején, aztán sodródom a történésekkel, szóval, ha ti megdöbbentek valamin, akkor valószínűleg én is, hiszen számomra váratlan. Ritka pillanatok azok, amikor ténylegesen megtervezek valamit. A történet váza. Meg a karakterek. Esetleg egy-két történés, mint itt is, hogy Jongin küzdeni fog Hanáért. Egyébként az elején, mikor Sehun magukra hagyta őket csak szimplán a munkájára koncentrált és táncolt, nem tervet szövögetett, hogyan cserkéssze be Hanát, szóval bocsánat a csalódásért. :D De szeretem, hogy gondolkodsz olvasás közben, mert ez fejezi ki az igazi érdeklődésedet a történet iránt. :)

      Luhan egészen más kérdés, vele is fogok foglalkozni, nem biztos, hogy ilyen élesen, mert ugyebár Hana szemszög az elsődleges, és félig-meddig azt is megbántam, hogy volt Sehun szemszög, mert így olyan... furcsa a blog váza. Úgy értem, hogy végig váltakozó szemszögből kellett volna írnom, vagy csak egyet felhasználva, de már mindegy. :D Ettől függetlenül lehet, hogy lesz még Sehun szemszög, és most körvonalazódni is kezdett bennem, hogy mikor.

      Jongin kirohanása biztos sokakat meglepett, de igazából érzékeltettem az előtő részekben is, hogy túl könnyen fogadta el, hogy Hana szakít vele. De, persze megértem, mert én sem hittem, hogy fog ilyesmi történni itt, de ahogy haladtam előre, íratta magát a történet. Szóval csak a szokásos :D
      Az utolsó kérdésedre a válasz igen, nálam mindig minden csak úgy jön. Fejből. :D

      Én köszönöm, hogy írtál ilyen szép kifejtőset. :) <3

      Törlés
  8. Ennyit rólad, SeHun, Jongin színre léeéééép!!! >< Házasság? Kit érdekel! Vágd be Hanát az ágyba, aztán még a földszinten is hallják, hogyan készül az agyerek!! XDD
    Imádlak, kis Jongi-Mongim... :3
    Jó jó, tudom, hogy semmi esélye, de én még ez az újonnan szerzett mániákus énjét is imádom! De komolyan... ha őrült, ha nem, akkor is lazán lemosolyogja akárkiről a bugyit, úgyhogy, kedves Hana, legyen eszed és ne ellenkezz! Ilyen pasit úgyse találsz még egyet... =D D
    Mondjuk, lehetett sejteni, hogy Kainak terve van. Akármilyen kis ömfeláldozó, hős szerelmes Rómeó, akkor is tudtam, hogy készül valamire. Jongin valahogy minden történetben ilyen... mostanában jöttem rá, hogy az enyémben is... o.O miért?! :(((
    SeHun meg nem tud pisilni... azért van kint olyan sokáig, tudom én!!! A pisi manók megharapták őt "ott" hogy hagyjon időt Kainak pszchiopatát játszani! *-*
    Khm... szóval nagyon jó lett, várom a folytatást! :3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem te vagy az egyetlen, aki a másnak szálnak drukkol, vagy legalábbis aki hangot az, azok közül. :D:D Előre látom, hogy a következő Jongin szereplések miatt imádni fogod a részeket. :D

      És fogalmam sincs miért ábrázolja mindenki gonosznak vagy őrülnek Jongint, igazából nálam csak kétségbeesett szerelmes. Az még belefér, nem? :D

      Először fogalmam sem volt mi ez a Sehun nem tud pisilni téma, és az első, ami beugrott, hogy merevedése van és ezért nem tud. XDDD Bocsánatot kérek. Szóval nem, csak látta Hanán, hogy Kain felejtette a tekintetét és réveteg, így úgy döntött ideje, hogy tisztességesen megbeszéljük, hogyan állnak egymással. Csak, hogy Sehun sem gondolta, hogy ezzel lehetőséget ad Kainak arra, hogy visszahúdítsa Hanát. Haha. :D

      Örülök, hogy tetszett, remélem a végéig kitart a lelkesedésed, köszönöm, hogy írtál :))

      Törlés
  9. Szia! Itt a 24. résznél is! :D Szóval most itt tartok, és bocs ha kicsit összevissza leszek, de nekem most nagyon sok minden történt egyszerre. :$
    Örülök, hogy Sehun és Hana így összemelegedtek, és még a maguk extra gyors tempójában is, de fokozatosan haladnak, és ez tetszik. Sose voltam nagy Sehun fan, de itt tök jó a karaktere, és megszeretteted velem, imádom mikor féltény vagy pimasz, ó, vagy egyszerre mindkettő. ;) Jonginnal most nem vagyok kibékülve, jobban bírtam kedves fiúnak, de most szerepet cseréltek Sehunnal, talán Hana szemében is. Nem tudom mennyire fog még bekavarni egyáltalán, bár valószínűleg Luhan jobban,most hogy nincs itt túl jól alakulnak a dolgok... Tényleg, vajon én vagyok az egyetlen aki csak bemagyarázásnak érzi Sehunnak ezt a nem is voltam soha igazán szerelmes belé szövegét? Nem tudom, mintha saját magának hozná fel mindig, hogy kevésbé érezze magát bűnösnek. Bár lehet ezt csak én látom bele...
    Meglepődtem, hogy ez a Baekhyun-Chanyeol szál, hogy kinőtte magát... (Én sosem értettem ezeket a párosításokat. Chanyeol számomra olyan meleg, mint egy jól megtermett (mert ami igaz, az igaz) hógolyó. Meg Baek is... de ti tudjátok. :D) Szóval vicces és egyben furcsa, ahogy itt kerítőnősködnek Hanáék, mintha valami közös projekt lenne.
    Ha már itt tartunk, én Suhot nézném el szívesen Minheevel, és tudom, hogy néhány utalást kapunk csak, nem baj, én egy egész történetet elolvasgatnék velük. :D

    Végezetül, én csak remélem, hogy visszatér a lékesedésed egyszer, mert szeretem ahogy írsz és kíváncsi is vagyok mi lesz ennek a vége. :)

    VálaszTörlés