2014. augusztus 23., szombat

25. rész

Leesett állal meredtem magam elé, Jongin újra tudomást sem véve rólam táncolt a tükör előtt, hangosan dübörgött a zene, engem pedig annyira felzaklatott, hogy moccanni sem bírtam. Amikor a tükörben találkozott a tekintetünk, és ő önelégülten elmosolyodott, hangosan felnyögtem, megráztam a fejem és feltápászkodtam. Úgy döntöttem ideje visszamenni védelmező Kyungsoo oppához.

Sietősen távoztam a teremből, de nem tettem meg nagy utat, szó szerint beleütköztem Sehunba. Felnéztem rá, ő a karjaimat fogta, hogy hátra ne zuhanjak, döbbent arca helyrerázott, és lassan elmosolyodtam, bevetve minden színészi tehetségemet.
- Hová ilyen sietősen?
- Reménykedtem, hogy elkaplak még a mosdóban – kacsintottam rá kacéran, ő meg szélesen elmosolyodott. Nem válaszolt semmit, végigvitte rajtam a tekintetét, körbe nézett, a folyosón nem volt egy árva lélek sem, ezért határozottan nekitolt a falnak és ráhajolt az ajkaimra. Dübörgött a szívem, vízhangoztak bennem Jongin szavai, ugyanakkor megrészegített Sehun közelsége és illata, így rövid időn belül felengedtem és úgy simultam a karjaiba, mintha mindig is oda tartoztam volna. Vártam a csókjára, de nem szelte át kettőnk között a távolságot, amit furcsálltam, így rosszallóan nyüszögő hangot hallattam, ő pedig elmosolyodott. Orrával hozzáért az enyémhez, megsimogatta, majd homlokát a homlokomhoz támasztotta és lehunyt szemekkel mosolygott. A romantikus légkör, amit varázsolt mellbe vágott, és majdhogynem elérzékenyültem a gyengéd érintésektől.
- Most nem foglak megcsókolni – súgta, de erre már rájöttem a gesztusaiból. Bólintottam, ő is biccentett, és homlokát elemelte tőlem, fejét vállamra hajtotta, derekamat karolta lazán karjaival, én pedig hátára simítottam kezeimet és hátradöntöttem a fejem a falnak.
- Néha lehetetlenül romantikus vagy – mondtam, majd belecsókoltam a hajába.
- Tényleg? – hangja halk volt és megcsikizte az oldalamat, mire összerándultam, de uralkodtam magamon.
- Ühüm. És szeretem ezt benned – éreztem, hogy megmerevedik, nekem pedig lassan eltűnt a mosolyom. Nem. Nem azt mondtam, hogy őt szeretem, hanem valamit benne. De a tény, hogy kimondtam a „szeret” szót félelmetes. Nem is gondolkodtam, csak ösztönszerűen jött. Egy pár pillanat múlva Sehun felemelkedett és szembe nézett velem. Magabiztos maradtam, nem fogok elkezdeni magyarázkodni, mert igazat mondtam.
- Azt hiszem, mégis megcsókollak – rekedt hangja újra mosolyra fakasztott, bólintással egyeztem bele, ő pedig megrázta a fejét, kicsit azt üzenve, hihetetlen vagyok, aztán az ajkai puhán értek az enyémhez. Kóstolgatva, finoman becézve érintett, amitől végigfutott rajtam a borzongás, hátáról felcsúsztattam karjaimat a nyakába és közelebb vontam őt magamhoz. Ő is szorosan átölelt, és elmélyítette a csókot, de továbbra is finom és lassú maradt, nem rontotta el a pillanatunkat azzal, hogy bevadult volna, vagy követelőzőbb lett volna.
Percekkel később váltam el tőle, szó szerint kimerültem a csókban, de amint belenéztem csillogó barna szemeibe, melyek csak úgy mosolyogtak, új erőre kaptam és most én tapadtam ajkaira. Zokszó nélkül viszonozta, belevigyorgott, amitől nekem is vigyorognom kellett, így megálltunk és irtó közelről szemléltük a másikat. Megsimogattam a tarkóját, finom puszit nyomott a számra, de nem húzódott távolabb. Mondani szerettem volna valamit, bármit, akármit, de nem akaródzott megtörni a pillanatot. Most úgy éreztem szerelmes vagyok.
Aztán Sehun elmosolyodott, adott még egy puszit, és újra a vállamra hajtotta a fejét. Bennem pedig újra megfogalmazódott a gondolat: Mi van, ha tényleg szerelmes vagyok belé?
Szórakozottan simogattam a haját, játszadoztam a tincseivel, a folyosón ültünk, ő továbbra is a vállamra hajtotta a fejét, én pedig csak néztem magam elé, és nem beszélgettünk. Így volt minden tökéletes.

Arra eszméltem, hogy kivágódott nem messze tőlünk egy ajtó, majd megjelent egy kicsit frusztrált Jongin és kettőnkre meredt. Megálltak az ujjaim Sehun hajában.
- Hoppá, hát erről megfeledkeztem – vigyorgott Sehun, de én nem társultam. Jongin közeledő alakját néztem és újra felcsengtek bennem szavai. Nyomatékosan rám meredt, majd egy dühös pillantás elegendő volt Sehunnak, felém fordult, vállat rántott, megcsókolta az ajkaimat, majd feltápászkodott.
- Fél órája, hogy kijöttél a teremből, Sehun! – fedte meg, mire a szőke vőlegényem behúzta a nyakát és elnevette magát.
- Bocsánat, na. Elvette az eszem és időérzékem – a pillantásából tudtam, hogy direkt hoz szóba, emlékeztetőül: én az övé vagyok. Ettől pedig megnyugodtam. Én is felálltam, de nem követtem a két fiút, nem akartam nézni, ahogy szempárbajoznak, meg merednek rám, így az énekes pacsirták terme felé sétálgattam.

Amikor kinyitottam az ajtót megcsapott a nevetés hulláma, annyira más volt a hangulat, hogy engem is rögtön mosolygásra fakasztott. Közelebb érve azt láttam, hogy Baekhyun a földön fetreng és nevet, az arcába húzott sapkával, miközben Suho próbálja nyugtatgatni. Kyungsoo értetlenül mered rá, Chanyeol pedig lágy mosollyal az arcán nézi a szeretett férfit. Megköszörültem a torkom, mire mind rám néztek, Yeol csak megforgatta a szemét, Suho pedig jött üdvözölni.
- Meguntad az uradat? – kiabálta Baek a földről, felkacagtam, és megráztam a fejem.
- Kicsit bajba kevertem, ez minden – rántottam vállat.  – Hagyom, had dolgozzanak nélkülem. És itt mi a nevetés tárgya? – érdeklődtem és befészkeltem magam Kyungsoo mellé, ő pedig készségesen karolta át a vállamat.
- Azt hiszem én, de még mindig nem értem miért – vont vállat és sóhajtott fel, hátra fordítottam a fejem, hogy küldjek felé egy „légy türelemmel” tekintetet, de mosolygott, így nem volt semmi baj.
- Annyira nem volt vicces – mondta Suho oppa is. – Baek megkergült – ő is vállat vont.
- Hé, ne már. És még olyan hírek keltek napvilágra, hogy Kyung egyre jobb a táncban – hahotázott továbbra is Baek.
- Most miért? Akkora seggfej vagy – duzzogott Kyungsoo.
- Miért, mi volt? Egy szót sem értek – pislogtam Baekre ő pedig vigyorogva mesélni kezdett, hogy régebbi dalokat énekeltek, amikor kitalálták, hogy táncoljanak is hozzá valami egyedi módon, és elmondása szerint Kyungsoo úgy nézett ki a berogyasztott térdével, mint egy becsinált vénember. Kyungsoo most már tényleg dühös volt, és rákiabált az idősebbikre.
- Szeretnék énekelni veletek – vetettem fel az ötletet, kissé bizonytalanul. Csend fogadta az ötletet, így rögtön meghátráltam. – Oké, felejtsétek el, hülyeség az egész!
- Nem, nem, nem, benne vagyunk, igaz srácok? – kelt fel Baekhyun gyorsan és elém csúszkált törökülésben a padlón. A térdemre helyezte kezeit és mosolyogva nézett fel rám.
- Nem énekelek túl jól, de színésznő lennék, vagy mi a szösz és tanítottak bennünket énekelni, nem buktam meg belőle – vontam vállat. – Szeretném, ha javítanánk az énektudásomon, elméletileg nem vagyok reménytelen eset, de örülnék, ha ti is megmondanátok. Mivel anyuék pénzelték a sulimat, nem vagyok teljesen biztos abban, hogy ezzel kapcsolatban is őszinték voltak velem a tanáraim.
- Oké, persze, segítünk – bólintott Suho, én pedig rámosolyogtam.
- Mit énekeljünk? – kérdezte mellettem Kyungsoo. Nem kerülte el a figyelmem, hogy Chanyeol még mindig nem szól hozzám, ha nem muszáj, ami szomorú, de egyszer talán, majd felenged.
- Valamit tőletek. Lassút. A tüdőkapacitással gondjaim vannak.

A következő fél órát a saját balladáik eléneklésével töltöttük, adtak szöveget, de általában ment anélkül is, jól éreztem magam, sokat hülyéskedtek és nem akadtak ki a hibákon, amiket ejtettem, vagy nem röhögtek ki, hogy béna lennék. Nem sűrűn kellett énekelnem egy-egy darabban, de ha mégis, mindig bizonytalanul álltam hozzá, most viszont a srácok ajánlottak egy-két praktikát, amivel könnyedén fejleszthetném az énektudásomat. Csak, hogy felesleges, mert már nem nagyon lesz alkalmam színészkedni.
Nem sokkal később a két fiú csatlakozott hozzánk, leültek és tovább beszélgettünk. Nem tudom minden próbájuk így szokott-e zajlani, vagy csak én hiúsítottam meg az egészet, de élveztem a srácok társaságát.
Jongin ígéretéhez híven mindent megpróbált annak érdekében, hogy figyeljek rá. Kezdjük azzal, hogy mellém ült. Arrébb lökdöste Baekhyunt és mellém ült. Kósza érintések itt-ott, zavarbaejtő pillantások hébe-hóba, kínos megszólalások és stb. Sehunt elnézve nagyon is irritálta az egész, és látszott rajta, hogy visszafogta magát. Túl sokat voltam zavarban, és nem segített, hogy távol voltam Sehuntól, így kimerészkedtem a mosdóba, ahová Baek kísért el. Természetesen ez egy tökéletes pillanat volt arra, hogy előhozakodjak a témával. Csendben sétált mellettem, ami arra engedett következtetni, hogy a jókedve csak a többiek kedvéért van.
- Jól vagy? – kérdeztem tőle. Rám nézett és lassan elmosolyodott.
- Persze.
- Beszéltél vele?
- Nem. Nem igazán akarok vele most kettesben lenni – zavartan megrázta a fejét.
- Egy szobában éltek Baek, ne butáskodj…
- Te nem tudod milyen nehéz most nekem – sóhajtott fel. – Nem is kérem, hogy érts meg, de én tudom, hogy most arra van szükségem, hogy ne legyek vele kontaktban. Csak így tudom rendezni magamban a dolgokat.
- Érzel iránta valamit? – félve tettem fel a kérdést, mert nem akartam, hogy mérges legyen.
- Nem tudom Hana, oké? Úgy érzem hibát követtem el az éjjel, ugyanakkor nem tudok elsiklani a tény felett, hogy élveztem… és ez kurvára kiborító, érted? – zaklatottan beletúrt a hajába könyörögve nézett rám. Megsajnáltam, így csak bólintottam és a karjára simítottam a kezem.
- Hogy akarsz távol lenni tőle?
- Magam sem tudom…
- Mennyi időre van szükséged?
- Nem tudom. Talán egy éjszakára… kettőre… nem tudom – újra megrázta a fejét.
- Akarsz hozzám jönni? Rengeteg üres szobánk van – szelíden mosolyogtam rá, ő pedig döbbenten fordult felém és mindketten megálltunk.
- Nem tudom belemenne-e a menedzser… De szívesen élnék a lehetőséggel.
- Ne szólj neki – rántottam vállat. – Légy kicsit bajos idol oké? Mint a sorozatokban. Nem árt, ha adsz neki egy kis melót.
- Meg fogom szívni.
- Szerinted hagynám?
- Köszönöm – megölelt én pedig mosolyogva öleltem vissza.
- De az új házban is maradhatsz, csak fel kell töltetnem a konyhát.
- Remek lenne!
- Akkor vedd úgy, hogy ezt megbeszéltük. Chanyeollal mi lesz? Félre fogja érteni. Beszélned kellene vele, hogy miért mész el.
- Nem tudom megtenni.
- Rendben, akkor majd én – vontam vállat. – De lehet, hogy Sehunra bízom. Én nem vagyok nagy kedvence.
- Jó, jó, köszönöm, menj pisilni - hessegetett be a mosdóba.
- Nem kell pisilnem.
- Akkor minek jöttünk ide? – értetlen arckifejezése láttán elmosolyodtam.
- Mert zavarban voltam – a szemeibe néztem, ő pedig ráncolni kezdte a homlokát. – Nem furcsa mostanában Jongin viselkedése? – kérdeztem rá.
- Hmm, az utóbbi időben kicsit csendes. És olyan titokzatos… - vártam, hogy leessen neki a tantusz, pár perc múlva kikerekedett szemekkel nézett rám. – Csak nem?
- Azt hiszem igen. Mi… szóval ez kissé bonyolult. Sehun nagyon elutasító volt velem, bár ezt észrevehetted, én pedig nagyon kevés idő alatt megkedveltem Jongint. Ő pedig… nos többet szeretett volna a barátságnál, én pedig hezitálva olykor-olykor beadtam a derekam neki. De nem rég rendeződtek a dolgaink Sehunnal, és azt hiszem Jongin ezt nem akarja elfogadni.
- Most nem tudom elítéljelek-e vagy sajnáljalak – ez kissé fájt, de számítottam rá.
- Sehunnak barátnője volt és azt mondta nem szakít vele miattam. Így közelebb kerültem Jonginhoz, mert könnyebb volt így elfogadnom a tényt, hogy a vőlegényemnek nem kellek.
- Határozottan sajnállak – bólintott felém. – Nem gondoltam, hogy ilyen bonyolult kapcsolatotok volt van vagy micsoda.
- Hidd el, én sem hittem, hogy ez lesz, mikor hazajöttem – nekidőltem a mosdótálnak és kereszteztem a karom a melleim előtt. Minden fontos beszélgetésem a női mosdóban zajlik. Ez vajon mit jelenthet?
- Szóval szereted Jongint? – megráztam a fejem a kérdésre. – És ő szeret téged?
- Nem tudom. Ahogy viselkedik… nem igazán tudom eldönteni. Úgy hiszem, kedvel.
- És Sehunt szereted? – a kérdésre nem válaszoltam. Elmosolyodtam és magam elé idéztem Sehunt, figyeltem a saját reakcióimra.
- Nos… tulajdonképpen, nem tudom. De valami elkezdődött. És hálás vagyok az érzésért.
- És szerinted Sehun szeret téged?
- Rosszabb vagy minden pszichológusnál, kedvesem. De sajnos nem tudom a választ. Remélem, hogy igen, vagy legalább kezd.
- Húha, hát ez egy jó kis érzelmi labirintus.
- Nekem ne mondd… na, menjünk, mielőtt azt gondolnák lehúztuk magunkat a wc-én.
- Hé, nekem pisilnem kell! – gyorsan kiszaladt a mosdóból és átment a férfibe, elvégezte a dolgát és visszaindultunk a többiekhez.


Határozottan feszültebb volt a légkör, mint mielőtt elmentünk. Értetlenül pislogtam Sehunra, de ő azzal volt elfoglalva, hogy felnyársalja a tekintetével Jongint, aki maga elé meredt és mosolygott. Nem tudom mi történt, de talán jobb is így. Leültem a padlóra Sehun mellé, amint észrevett, birtoklón megszorította a derekam és közelebb rántott magához. Hagytam neki, ha ez az, ami megnyugtatja, akkor legyen. Junmyeon viszont nyugodt volt. Ahogyan Kyungsoo is. Chanyeol el volt a saját világában, a senki és semmi nem érdekel világában, gondolom még mindig lefoglalja Baekhyun meg a viselkedése. Szóval csakis a vőlegényem és Jongin között történhetett valami.
- Mi a baj? Késsel lehet vágni a feszültséget – a nyakához hajoltam és úgy kérdeztem, nem akartam, hogy a többiek is hallják a szavainkat. Közben figyelemmel kísértem, hogy Baek a lehető legtávolabb ült le Chanyeoltól, aki ezt szintén észrevéve hatalmasat sóhajtott. Kezdtem sajnálni őt.
- Semmi, nincs baj, ne törődj velem – felém fordult és arcon csókolt, de nem tévesztett meg.
- Mondott valamit, igaz? – felvontam a szemöldököm és a szemeibe néztem. Sehun felsóhajtott és elkapta a tekintetét. Felborzolta a haját, majd válaszolt.
- Jogot formált rád. Kijelentette, hogy nem érdekli, hogy elveszlek feleségül… meg hasonlók – megköszörülte a torkát és újra Jongin felé pillantott. A fiú felénk nézett, dobott nekem egy mosolyt, majd kacsintott is. Döbbenten nyögtem fel, Sehun pedig éreztem, hogy megfeszül mellettem.
- Ne figyelj rá, hallod? Nincs szükségem rá – ráztam a fejem. – Boldog vagyok, oké? Ne számítson neked más – kézfejemmel végigsimítottam az arcélén, hogy magamra vonhassam a figyelmét. Amint ezt megkaptam, bíztatón elmosolyodtam, ő pedig felsóhajtott és a nyakamba temette arcát.
- Azt hiszem kissé birtokló típus vagyok – mondta, mire kuncogva vállat vontam.
- El tudom viselni.
- Lépjünk le?
- Nem akarsz a srácokkal lenni? – kérdeztem és felemeltem a fejét, mert csikizte a nyakamat.
- Vannak veled jobb terveim is – vigyorgott sejtelmesen.
- Remélem egyikünk sem meztelen a tervedben, mert azt meghiúsítom.
- Ó, olyan ünneprontó vagy… - lebiggyesztette az ajkát, mire felnevettem és megcsókoltam. Rövid volt és visszafogott, aztán olyan szemekkel nézett rám, amit nem tudtam nem megmosolyogni. Felálltam és a kezem nyújtottam felé, készségesen elfogadta a segítő jobbomat, majd amikor feltápászkodott ujjainkat összekulcsolta és felém dobott egy félmosolyt.
- Hát, srácok bontom az egységet. Azt hiszem mára befejeztük.
- A maknaenk mostanában nem úgy viselkedik, ahogy egy maknae, nem? – kérdezte Chanyeol. Meglepett, hogy megszólalt, amikor rápillantottam egészen normális képet vágott. Magamban felsóhajtottam, majd magamra erőltettem egy mosolyt.
- A barátnő meg a hírverés kicsit megváltoztatta – Jongin a sarokból szólt be kellemes hanglejtéssel és mosollyal az arcán. Sehun szorosabban tartotta a kezemet, de a mosolyom továbbra is fenn tartottam.
- Nem várhatjátok el tőlem, hogy húsz évesen úgy viselkedjek, mint egy tizenkét éves. Tisztelem mindannyiótokat, ettől függetlenül nem fogok megalázkodni egyikőtöknek sem – nem volt ellenséges a hangja, de tudtam, hogy minden szavát Kainak célozta, aki hevesen bólogatott is.
- Szép gondolat, egyetértek. Légy férfi, senki sem akadályoz meg benne – vont vállat, én pedig összeszűkített szemekkel néztem őt.
- Na, jó, le lehet akadni Sehunáról – sóhajtott fel Baekhyun. – Fogadjátok el, hogy ő nőtt fel közöttünk a leggyorsabban, bekötik a fejét és büszke rá – hálásan mosolyogtam rá, ő pedig vállat vont, hogy mindez semmiség.
- Baekhyunnak igaza van. Én is büszke vagyok a mi kis Sehunánkra – Suho oppa pedig jött és szoros ölelésben részesítette a férfim.
- Hyuung! – nevetett Sehun, én pedig vigyorogva bökdöstem Baeket, aki vette a lapot és ő is megölelte a két srácot. Aztán persze Chanyeol is rohant, majd Kyungsoo is, én és Kai csak csendesen néztük a nevetgélő öleléskupacot. Aztán persze a pillantásunk összekapcsolódott, én rögtön feszült lettem, ő pedig mereven bámult és semmit sem tudtam leolvasni az arcáról. 


Tudom, hogy nem vagyok valami aktív, de egyre inkább úgy érzem, hogy nem megy ez nekem, Sehun varázsa viszont máig is tart, és túlságosan szeretem a történetet és a írás folyamatát ahhoz, hogy abbahagyjam, így, aki megijedt volna, hogy nem lesz befejezés ne aggódjon, mert végigviszem a történetet. 

A képeken pedig Oh Sehun látható, alias Mr. Csodálatos. Alig várom a 902014-beli MV-jét. :3

7 megjegyzés:

  1. Nyúú az nagyon édes volt azaz inkább a SeHun-os részek :33.BaekHyun kérlek :"DD mi ez a sok kérdés??? :DDD .Kai...KAIII~~ te ..inkább nem mondok semmit xDDD :3.Egyre jobban be van sózva a seggem,hogy mi lesz mikor kiderül hogy SeHun nem egy LÁNNYAL volt együtt,hanem a bambival..... xDDD hát ez a esküvő 100% hogy nem lesz hétköznapi xDDDD.Nagyon sajnálom hogy csak most kommentálok x.x de most láttam meg...és ez nem olyan hosszú vélemény mint szoktam írni .......csak közben a sajátomon is dolgozok X.X .De nagyon tetszett és remélem,hogy gyorsan hozod a kövi részt :). IU:Egy kérdés :) a csoportba ki szoktad posztolni a ficitet mert ha igen akkor szeretnék jelölést :) ^-^

    VálaszTörlés
  2. Az utóbbi részek alkalmával már nem linkeltem ki csoportokba fészen, mert... valahogy nem is tudom, a lustaságom is, az, hogy sokat várok el az olvasóktól, de nem adják ezt meg kicsit elvett a kedvemből, de valószínűleg ki fogom linkelni megint és megjelöllek majd, köszönöm, hogy érdeklődsz (valójában te vagy az első hosszú idő óta, aki megkérdezte ezt és igazán jól esik, általában a Kpop Fanfics from Hungaryben meg a kb. összes alcsoportba szoktam posztolni, majd megjelöllek. :) )

    Minden mást köszönök szépen, Sehun és Hana jeleneteit nagyon szeretem írni, ha tehetném, a részek csak abból állnának hogyan változik a kapcsolatuk és érzéseik napról-napra, de akkor nem haladnánk egyről a kettőre, és nem szeretném elérni, hogy beleunjatok. Baekhyun és Chanyeol viszonya is nem sokára megváltozik, ami pedig Kait és Luhant illeti, hát ők sem fognak tétlenkedni - ebből kifolyólag az esküvő tényleg nem lesz egyszerű és zökkenőmentes.

    Nem bánom, amiért "csak" most kommentelsz, nagyon örülök neki, hogy egyáltalán kommentelsz, szánsz rám időt és megosztod a gondolataidat, egészen belelkesítettél és már kigondoltam, mi lesz a következő részben, csak annyifelé kapkodom a fejem, mert elkezdtem egy másik történetet is, rengeteget olvasok, meg kreszt tanulok meg miegyéb. xd

    Szóval, még egyszer köszönöm, hogy írtál! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. xD hát én biztos,hogy nem unnák bele :D :333 de igaz nem jutnánk egyről a kettőre :DDD.BeakYeol :333 :DDD remélem az a "viszony" már a kövi részben meg változik :333 :D.ÓÓ így nekem már könnyebb lesz majd az új részeket követnem :)) majd úgy is lájkolom :DDDDD Panna Szögi xDDDDD .Mindig véleményezek csak.....ahhoz nekem is időt kell szakítanom...de amit olvasni szoktam mindig véleményén ezek :DDDD. :). És köszönöm,hogy olvashatóm :333

      Törlés
  3. Adri, most sem maradhat el a véleményem, úgy érzem, hogy muszáj hozzászólnom ehhez a részhez. Már régebben elolvastam, de általában szoktam rajta gondolkodni egy kicsit, mielőtt még hozzászólást írok.
    Nem az a fajta vagyok, aki ha elolvas valamit, akkor azonnal kifejti a véleményét. Szeretem átgondolni a dolgokat - de ezt már lehet észrevetted -, hogy hagyjam leülepedni a dolgokat.

    Amit itt a végén írtál, hogy nem megy ez neked, erre nem igazán tudom, hogy mit mondjak. Kicsit elszomorít a dolog, hiszen eddig olyan lelkes voltál, és ezt annyira szerettem. Úgy érzem, hogy szeretnék valahogy segíteni, hogy visszanyerd a kedved az íráshoz, de ezen a véleményen kívül, nem tudom, hogy mivel járuljak hozzá ehhez. Az a baj, hogy ez látszik. Látszik, hogy már nem úgy vezeted a történetet ahogy régebben. Nem tudom megmondani, hogy mi a más, de valami határozottan megváltozott.
    Még "régebben" azt mondtad, hogy hamarosan tönkre fog menni minden, minden rosszra fordul. Én konkrétan annyira felkészültem erre, hogy minden egyes résznél arra várok, hogy mikor dől össze a történetben a világ. És igen, már várom.xDDD Akkor amikor említetted, nem vártam. De most igen.xDDD

    Mint már sokszor említettem, imádom a Sehun&Hana párost, de hiányzik az izgalom. Ez nem azt jelenti, hogy unom a történetet. Szó sincsen róla, mert tőled egy olyan egyszerű cselekvést mint az evést is eltudnám olvasni órákig. Remélem érted, hogy mit szeretnék mondani.
    Most tudom, hogy nem feltétlenül ehhez a részhez mondtam véleményt, de remélem, hogy nem gond.
    Köszönöm ♥

    VálaszTörlés
  4. Őszinte leszek: nyilván te is észrevetted, hogy megcsappant a vélemények száma. Egy ideig nem érdekelt. De, sajnos beleestem abba a hibába, hogy túlságosan fontossá váltak az olvasók visszajelzései. Éppen azért, mert az első pillanattól kezdve közzé tettem, és úgymond népszerű történet volt az enyém. :) Az oldalmegjelenítések alapján még mindig népszerű, de például ezt az utolsó részt, huszonharmadikán tettem fel, és rajtad kívül egy ember írt, meg még egy google+-on. És ez azt hiszem már kevés.

    És mivel úgy érzem nem fontos többé az embereknek az írásom, elment a kedvem és lelkesedésem, ezért hozom ilyen nehezen a friss bejegyzéseket. Ez az elkeseredettségem látszik meg a blogon, ezért lett kevesebb az önbizalmam. Először csak kíváncsiságból nem posztoltam fészre a részt, hogy így vajon mennyien írnak, de még elégedett voltam, aztán a lustaságom, meg mert meg volt az olvasók magja így is, úgy döntöttem befejezem, hogy a csoportokba is posztolgassak feleslegesen, mert akik oda írtak, itt is írtak. De az utóbbi időben ez is oda lett. Na mindegy, ez most csak az én siránkozásom.

    A lényeg, amit el szerettem volna mondani, amikor visszaolvasom a részeimet, elégedett vagyok magammal, azt, hogy nem megy ez nekem, arra értettem, hogy nem megy a rendszeres frissítés és az, hogy tűrjem továbbra is ezt a pangást az oldalon. Bonyolult kicsit az érzelmi világomat feltárni előttetek, de tömören annyi, hogy hiányoznak a lelkes vélemények, amik löketet adtak a továbbíráshoz. Mert a történet teljesen kiforrta magát, tudom, hogy mit akarok írni, mi a vége, mikor omlik össze minden - mert összefog, csak felkészítettelek titeket, és akartam, hogy boldogok legyenek egy kicsit, meg mert nem akarok hirtelenkedni.

    Na ez lett volna a válasz a kommented egyik részére. :D
    Ja igen, azért érzed azt, hogy meglátszik a blogon a lelkesedés hiánya, mert ez az a rész a történetben, ahol MÉG MINDIG hezitálok, hogy leírjam-e a következőket meg megrekedtem. De egyébként ez a lelkesedés és furcsa dolog, mert írás közben totál elengedem magam és minden csak úgy jön, csak már nehezebb rászánni magam arra, hogy leüljek írni ezt.

    Nos... ez az izgalom kérdés, hát nem is tudom. Most végiggondolva, sosem volt szerintem izgalmas, csak eseménydúsabb. :D Ezt azért érzed, vagy hiányolod, mert kettő nap múlva lesz a lagzijuk. Ezt a történetet úgy írtam, hogy júniustól augusztusig öleli fel eddig, és az utóbbi részek konkréten pár napot írnak le. Most már nagyot nem ugorhatok, hiszen jön az esküvő meg az azt megelőző történések, de értelek, tudom, hogy mostanában nincs semmi, de ez azért van, mert az érzelmekre mentem rá. Direkt, azt hiszem. Azért remélem észrevehető, hogy megszerették egymást a főszereplőim. ˇˇ Aztán nem sokára lesz megint egy Sehun Pov, mert nem lehet mellőzni és szükséges a történet szempontjából, szóval ígérem, hogy felpörgetem kicsit, elmegyek fürödni és írom is. :) Ha akarod, privátban még bombázlak is majd ötletekkel, meg részletekkel, ha akarod. :D:D

    Te vagy az egyik hűségesem, ezért ajánlom fel ezeket. ˇˇ
    Köszönöm, hogy segíteni próbáltál, az, ha mellettem vagy és kifejted a véleményed, bőven elég, hidd el, hogy átlendít. :)
    Én köszönöm. :) <3

    VálaszTörlés
  5. Először is: ha "neked nem megy ez" akkor mégis kinek megy?! Valahogy... fáj, hogy megcsappant az önbizalmad. Te tényleg írásra termettél, mert egyszerűen fantasztikus az, amit csinálsz és ahogyan csinálod, van egy sajátos stílusod, és nem tudom nem imádni azt, amit írsz. Én személy szerint fel is nézek rád, és nagyon-nagyon örülök, amiért még anno rátaláltam blogodra, mert ezáltal, hogy téged olvaslak, úgy érzem, én magam is fejlődök. Tudom, hogy szeretnél minél több visszajelzést kapni, de vannak olyan olvasók, akik nem szeretnek felszólalni, csak csendben szeretik a történeted. Sokszor én sem szoktam írni, ha olvasok egy jó fanfictiont. De ettől függetlenül biztos vagyok benne, hogy nagyon sokan szeretnek és várják a további részeket, igazán kár lenne, ha abbahagynád az írást, én nagyon bánnám.
    Szóval, összefoglalva... Bármennyi kommentár is érkezzen egy-egy részhez, van tehetséged az íráshoz.
    Ezt a részt is nagyon imádtam.
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira megörültem a nevednek, hogy eszméletlen. Egy ideje semmi hír rólad, és kezdtelek nagyon hiányolni - nem a kommentelésre gondolok, hanem a személyedre és az írásaidra.

      Köszönöm. :) Nagyon meghatottál azzal, ahogy beszéltél rólam, igazán, a szívemig hatoltál - pont ezért nem tudnám soha abbahagyni. Én is tisztában vagyok azzal, hogy rengetegen csak lusták, de olvasnak, csak néha betelik a pohár és olyankor vannak az olyan meggondolatlan megjegyzések, mint a: nem megy ez nekem.

      Az igazság az, hogy imádok írni. Nem túlzás, nem hobbi, de nem is életcél... ez vagyok én. Az írás egyenlő velem, azt hiszem. Régebben, ha utaztam a buszon és észrevettem egy érdekes személyt egy egész történetet építettem köré. Ha az utcán sétáltam és láttam egy párt, beleképzeltem őket a világomba és alkottam róluk egy történetet. Most, hogy a kpop szinte felemészt - jó értelemben - minden zenéről, idolról elfog egy érzés, az írás érzete, csak sajnos ötletek hiányában szenvedek és így az írás késztetéséről is szenvedek - de szeretem ezt a szenvedést, mert az írással kapcsolható össze.

      Na, hát kicsit kusza vagyok, de a lényeg az, hogy rendkívül hálás vagyok neked, megyek meg is nyitom a wordot és írok valamit, aztán majd jelentkezem.
      Köszönöm, köszönöm, köszönöm, várom a te ténykedéseidet is. <3

      Törlés