2016. január 17., vasárnap

Díj



Ezt a díjacskát SooRa leányzó adta nekem, ami szíven talált. Köszönöm szépen még egyszer neki. <3 Nem emlékszem erre a blogomra kaptam-e díjat valaha, de jól esik posztolni. :)

A díj szabályai a következők:
- Köszönd meg a díjat
- Írj magadról 10 dolgot
- Válaszolj 10 kérdésre
- Tegyél fel 10 kérdést
- Küldd el 10 embernek

Szóval akkor megpróbálok megosztani magamról 10 szupertitkos információt. :)

1.
1994. 08. 07. - én születtem, a 22. életévem állomásán vagyok, nyári gyerek lévén utálom a hideget. A téli divatot viszont szeretem ... az első egy hónapban, utána megunom és várom a tavaszt, nyarat.

2.
Kifejezetten szentimentális nő vagyok. Ezt pedig értsétek úgy, ahogyan jól esik.

3.
Borsod megyei vagyok, de 2015. februárjában Budapestre költöztem, egyetemváltás miatt. Tehát, Miskolcról jelentkeztem át Budapest ELTE Szabad Bölcsészetre, a főszakom a média és kommunikáció - lehet találgatni vajon miért ez a főszakom. ˇˇ

4.
A média és komm. mellett a szépségápolás nagy szerepet tölt be az életemben, - mint minden nő életében - megtanultam az internetről(!) műkörmöt építeni, így két éve ezzel is foglalatoskodom, bár nincs túl sok kuncsaftom, mert nem tudják, hogy a világon vagyok, mint körmös lány. Kérjek terjesszétek az igémet és küldjetek hozzám sok lányt. :D

5.
Sosem volt még festve a hajam - és most végre rávettem magam, mert szerelmes lettem egy bayalage festett hajba, amit meg is csináltattam és természetesen nem úgy néz ki, sőt észre sem venni, mert nem engedtem leszívatni a hajamat csak a festéket kente fel a fodrászlány, ami be is fogta a hajam meg nem is. Szóval, majd anya kijavítja, hahaha.

6.
Az írás nagyobb jelentőséget töltött be az életembe, addig amíg nem költöztem fel pestre. Nincs időm, nincs energiám az írásra. Néha hiányzik, néha nem.

7.
Jól esik k-popot hallgatni még most is, de elmúlt a rajongásom. Emiatt is hanyatlott meg az írásom. Dorama és műsorfüggő vagyok még most is ezek ellenére. A We Got Married, a Running Man még mindig hatalmas műsor.

8.
Nyáron részt vettem a 3. Buvero Roma Női Médiatáborban. Megváltoztatta a 2015-ös évem hátralévő hónapjait. Megismertem rengeteg embert, rengeteg programban vettünk részt, barátokra leltem, filmet forgattunk, amiben nagy szerepet vállaltam és hihetetlenül élveztem. Visszamennék bármikor.

9.
Nem tudom eldönteni, hogy a tábor következményei pozitívak, vagy negatívak rám nézve. Kicsit mind a kettő. Nyilvánvalóan egy férfiről van szó. Azok lehetnek csak pozitívak és negatívak egyszerre. Egy tanácsot fogadjatok el tőlem. Tapasztalatból beszélek: A kor nagyon is számít.
Ja még egy: Ha úgy érzitek, hogy a férfit nem érdeklitek, vagy nem úgy érdeklitek, ahogyan szeretnétek - az úgy van. Nem hallucináció, az a férfi nem éri meg az idődet. Lépj tovább.

10.
Az előző mondatok számomra is meggyőző erővel bírnak. Viszont nem bántam meg semmit. Ez talán lehetne az egyik mottóm is, amit ezentúl alkalmazni is fogok.
Ne őrlődj a múlton, mert az tönkreteszi a jelened.
Tehát ilyesmi nő vagyok én: most kicsit zavaros, érzelmektől fűtött, néha szomorú, kicsit néha céltalan, hitetlen, pesszimista, de azért erőt gyűjtök és pozitív életszemlélettel nézem a világom. Amivel azért elégedett vagyok.

+11.
Az édesanyák szavai mindig tapasztalattal bírnak. El kell hinnünk nekik, mert csak jót akarnak és semmivel sem ér fel az anyai szeretet. A legtisztább és a legértékesebb. Akkor is, ha az illető néha sárkány. hahaha. :D

Tíz kérdés, melyre válaszolok:

1. Van-e komolyabb célod az írással, vagy csak hobbiból csinálod?
Hmm. Mindig úgy képzeltem el magam, hogy lesz egy saját könyvem. Igen, szeretnék író lenni. Határozottan. De kevésnek tartom magam és nem tudom van-e elég erőm és kreativitásom végig írni egy regényt. Kételkedem magamban.

2. Mi az, amiből ihletet tudsz meríteni?
Teljesen változó. Fiatalabb koromban az emberek voltak és látott szituációk. Amikor idősebbé és érettebbé váltam elég volt egy pillantás egy képre, egy pillanat egy zenéből. Mostanában semmi sem kelti fel bennem a szunnyadó ihletemet - ami kifejezetten hiányzik.

3. Hány éves voltál, amikor elkezdtél írni?
Sokszor hangoztattam már, milyen régóta írok is én. Az Inuyashával indult minden, szerintem 10 éves korom körül nézhettem én és akkor kezdtem fanfictionökbe, mert nem tudtam elfogadni, hogy Kagome és Inuyasha nincsenek együtt. Füzetbe írogattam, aztán később velük olvastam fanficeket, és így utat tört bennem ez az egész. Sorba jöttek a dolgok, amiért rajongtam, de a Tokio Hotel söpört el mindent, akkor nyitottam az első blogomat az im-neten, ami ma már nincs sajnos, aztán velük sokat írtam, versenyekre küldtem be novellákat, aztán Mcfly bolond lettem és velük írtam meg a második befejezett irományomat, de az eltűnt. Eltűnt a gépemről és ekkor sírva fakadtam - ez tavaly volt. Aztán volt egy saját írásom is, meg egy Twilightos, de ezeket nem fejeztem be. Sok novellát is írtam, aztán jött a kpop és most itt vagyok.

4.
Melyik az a jellemvonásod, amit a legjobban szeretsz magadban?
Megértő vagyok. Azt hiszem ez az. Meg az, hogy elég jó humorú ember vagyok és könnyen oldom a feszültséget.

5.
Ha most azonnal elutazhatnál valahová, merre mennél?
Ha lenne rá lehetőségem és sok pénzem, soksoksok pénzem azonnal elmennék Spanyolországba. Vagy New Yorkba. Ez a kettő biztos.

6.
Van-e valamilyen félelmed? Ha igen, mi az?
Ez nem mindig jön elő, de tömegben szorongás fog el. Nem tudom elviselni, ha sok ember nyomódik hozzám. Félek, ez a jó szó tényleg. Meg vannak érzelmi félelmeim, mint például csalódást okozni a körülöttem élőknek.

7.
Ha feszült vagy, mit szoktál csinálni, hogy lenyugtasd magad?
Ez nagyon furcsa, ugyanis fogalmam nincs. Mármint... olyan személyiség vagyok, aki nehezen haragszik meg, vagy sértődik meg, apró dolgokon fel tudom húzni magam de szinte azonnal lenyugszom. Ha anyuval veszekszem, bevonulok a szobámba, nézek valamit, zenét hallgatok, egyszóval elterelem a figyelmem és már le is nyugodtam. A harag felesleges energiavesztés, mindig ezt vallottam. Feszült a tanulmányaim miatt szoktam lenni, az viszont csak akkor múlik el, ha túl vagyok a vizsgán vagy ilyesmi. Amikor labilis érzelmi állapotban vagyok, akkor írok. Ha sírós-feszült vagyok mindig írok - és azok a legjobban sikerült írásaim. :D

8.
Melyik a kedvenc könyved?
Sok kedvenc könyvem van, ez tagadhatatlan, felsorolni sem lehetne, viszont biztos vagyok abban, hogy minden ember életében vannak olyan könyvek, amik valamiért nagy hatást gyakoroltak rájuk, és sosem fogják elfelejteni. Érzelmi kötődésről is szó lehet - mint jelen esetemben. Anyukám tizenkét évesen a kezembe adta Kathrin E. Woodiwiss - Láng és a liliom c. könyvét, amit ő is nagyon szeretett. Ez volt az első könyvem, amit elolvastam, tizenkét évesen nem érthettem minden szavát, de imádtam minden betűjét és ez mai napig így van. Akárhányszor veszem a kezembe a megviselt regényt elfog a melegség és izgalommal olvasom, mintha nem tudnám mi fog benne történni. Ugyanebben az időben, vagy esetleg egy évvel később megvette nekem anya Paulo Coelho - 11 perc c. könyvét, ami megmagyarázhatatlan módon vált a legkedvesebb könyveim egyikévé.

9.
Melyik volt az első k-pop dal, amit hallottál?
Fogalmam sincs, a My Name is Kim Sam Soon c. doramát láttam tizennégy évesen azt hiszem abban rengeteg volt, tehát legyen a főcímdala.
https://www.youtube.com/watch?v=vfCgyW_8Goo

10.
Melyik kpop banda most a kedvenced?
Mivel hanyatlott a kpop őrületem ezért nincs kifejezetten. De az EXO meg a BTS talán. A BTS-t kifejezetten szeretem - talán jobban mint az előbb említettet.

Az én tíz kérdésem:
1. Mit érzel, amikor írsz?
2. Mit jelent számodra az írás?
3. Ha befolyásolhatnád és lehetőséged lenne rá, milyennek születnél? (Ki lennél szívesen? Nem híres emberekre gondolok.)
4. Ki a legfontosabb az életedben?
5. Milyen zenét hallgatsz most? Miért azt?
6. Mit szeretsz a kpopban?
7. Van saját szereplős írásod? Ha nincs, miért? Ha igen, mesélj róla pár szóban.
8. Hogyan kezdtél el írni?
9. Mi volt az első közölt, publikált írásod?
10. Szerintetek miért nektek adom tovább a díjat?

Díjazottak: Nem lesz 10, annyi embert nem ismerem.

Eszter - utólag pótolom a linket. 
Orsi 
Orsi visszakapod, mert szeretem az írásmódodat, nem kötelezlek arra, hogy újra megcsináld, de a kérdésekre válaszolhatsz hahaha és felmentelek a díj továbbküldésétől. 






1 megjegyzés:

  1. Kedves Adrienn! Először is gratulálok a díjhoz, másodsorban nagyon tetszett a magadról írt titkok. Sajnálom, hogy ne írsz mostanában és, hogy nincs már ihleted sem. Személy szerint nagy EXO rajongó vagyok és a I don’t want to be with you írásod nagyon imádom. Olyan jó lenne, ha be tudnád fejezni, tulajdon képen mostanában találtam az oldaladra és ismertelek meg. Ezt a fent említett írásodat még csak most kezdtem el olvasni amikor láttam, hogy nincs folytatása és a 27. résznél kifulladt a remekmű írása. Remélem, hogy mostanában majd elolvasod a hozzáaszólásomat és talán ennek a novellának a folytatásáról is tudsz mondani valamit. Nagy öröm számomra, hogy ilyen sok fiatal tehetséges író palánta létezik, itt a neten. Csak azt tudom mondani, hogy ne hagyd abba mert jó vagy ebben a műfajban. További jó tanulást, valamint jó kedvet, ihletet az íráshoz. Kérlek szépen fejezd be ezt az EXO novellát, légyaszi, légyszi, légyszi!!!!!!! Üdvözlettel: Marcsi

    VálaszTörlés