2014. március 16., vasárnap

18. rész

Egyre szörnyűbb vagyok. Kezdem komolyan utálni magam. Kezdem unni saját magam. Állandóan frusztrált vagyok.

Eltelt pár nap, nem beszéltem azóta sem Sehunnal, viszont megejtettem az utolsó ruhapróbámat, a ruha tökéletes volt és végre anyu is velem volt. Elvitt a helyre, amit kibéreltek a templomi ceremónia utánra és komolyan leesett az állam a hatalmas teremtől.
A bátyám is elkísért bennünket, és végig morgott az orra alatt, meg ócsárolt és vitte a magáét. Nem győztem védeni Sehunt, pedig nem akartam, mert jelen pillanatban én is haragszom rá. Ha nem lenne ez elég anyuval is összevesztem nap végén, mert megint előhozakodott azzal, hogy reméli, nem cseszik szét az életem ezzel a döntéssel. Persze nem ilyen szavakkal mondta, de sajnos nem tudtam olyan együttérző lenni, mint a múltkor és hevesen fellázadtam, hogy elég későn kap észbe. Évekkel ezelőtt kellett volna erre gondolni, nem most. Szóval sikeresen könnyekre fakasztottam a vacsoránál. Nyers stílusom nem nyerte el apu tetszését és így tőle is kaptam egy sor kioktatást a helyes magaviseletről.
Szóval, ha nem lennék elég frusztrált Sehuntól és Jongintól, akkor segítenek a családtagjaim is, nehogy jobban érezzem magam.

És ezzel még nincs mindennek vége… óóó, dehogyis, hová gondoltok. Csak, hogy ne legyen könnyű az életem. Felhívott Myung Dae. Emlékeztek még rá? Az ősrégi barátom, aki egyszer csak ellenezni kezdte a házasságom, majd bevallotta, hogy szerelmes belém. Aztán mit csinált? Felszívódott. Amerikába ment, én pedig nem is tudtam róla.
Szóval felhívott, hogy hazajött és találkozzunk, én pedig egy könnyed, megértéssel teli baráti találkozóban reménykedve bólintottam rá, és fél órával később már a cukrászdámban ültünk, leges leghátul. Megkérdezte mi a helyzet velem meg Mr. Oh NagyképűSeggfejBaromarc Sehunnal (igen, idéztem tőle), én pedig kapva az alkalmon elsoroltam neki, hogyan érzek vele kapcsolatban.
Tehát, menjünk sorba: én marha, azt ecseteltem a legjobb barátomnak, aki szerelmes belém, hogy a srác, akit egy hete meg tudtam volna ölni, zavaros gondolatokat képez bennem és megdobogtatja a szívem, de nem annyira, mint a legjobb barátjának gondolata, akit elűztem magamtól hűségem és becsületem jeléül.  Igen, egyértelműen én vagyok a hülye, fogyatékos, hiszen… ilyet enyhén szólva tapintatlanság csinálni, nem? De, hát könyörgöm… annyira vágyom egy kis megértésre és esetlegesen egy baráti jó tanácsra, hogy a fél karom odaadnám érte. De ő… nos… neki más reakciója volt.

Amikor befejeztem panaszos szóáradatom, és hatalmába kerített a teljes bizonytalanság, felsóhajtott. Összeszorította a szemét, majd megszólalt.
- Mi történt veled? Mikor változtál meg ennyire? – szegezte nekem a kérdést halkan és erőtlenül. Annyira megdöbbentem, hogy nem tudtam felelni a kérdésre. – Sosem voltál elkeseredett és bizonytalan, és enyhén szólva felhúz ez a viselkedés tőled. Olyan lány lettél, aki két malomban őröl egyszerre és ráadásul sajnáltatni próbálod magad. Hát tudd meg, rohadtul nem foglak sajnálni. Elmentem Amerikába, hogy megpróbáljam kitisztítani a fejem, és úgy-ahogy sikerült is, hiszen mindig azzal a tudattal éltem melletted, hogy nem lehetsz az enyém. De egyenesen felháborító, hogy olyan srácok után ácsingózol, akiket nem is ismersz. Velem nőttél fel, és mégis kapásból elutasítottál. Azért szerettelek és szeretlek, mert mindig más voltál. Nem voltál olyan, mint a tipikus lányok, akik lerágták mind a tíz körmük, ha egy férfi megkörnyékezte őket. Légy határozott és felejtsd el azt a másikat. Tanácsra vágysz? Hát nem tudok ennél jobbat mondani: ne haragudj a seggfej vőlegényedre, mert ez felesleges hiszti, amit csinálsz. Elmondta az első nap, hogy van valakije. Tudod, mi lett volna az ésszerű? Elmenned az anyjáékhoz és kiverni a port, hogy ilyen fiúval nem vagy hajlandó… de mindegy is. Látom, hogy nem erre számítottál, ne haragudj, de komolyan csalódottá tettél. Én nem ilyen lánynak ismertelek. Szedd össze magad az istenért.

A hosszú, kimerítő, haragos monológja után felállt és elment. Elment, miközben látta, hogy potyogni kezdenek a könnyeim. A dühöm erősebb volt, mint a szomorúságom, de egy pár pillanat múlva a harag elpárolgott és maradt a szomorúságom és a meg nem értettségem. Nem hittem a fülemnek. Tényleg, az a srác alázott porig, aki a legjobban ismer? Aki ha rám nézett, tudta, mit gondolok? Az a srác, akire rábíznám az életem… azt mondta, hogy csalódott bennem? Csak mert felülkerekedett benne az aljas harag és féltékenység?! Mert tudom, hogy ez áll az egész mögött. Előre látom, hogy legközelebb bocsánatot fog kérni. Mert a szavai felének nem lehet hinni. Lehet, hogy ő csalódott és én kissé elvesztem… de erősen fogalmazott. A gyenge érzelmi világom végképp romba dőlt és keservesen, szánalmasan sírtam a kedvenc helyemen, a helyes pincér srác pedig odajött, hogy segítsen, de csak megráztam a fejem.
Aztán szeretnétek, ha tetőzném? Mert van mivel.
És azt hiszem, ha eddig nem voltam antipatikus, most azzá válok. Mert megtettem azt, amire a szívem vezérelt, hogy tegyem meg. Az eszem erősen ellenállt, aztán feladta, és azt tanácsolta, jobb az ilyet személyesen csinálni. Amikor bepattantam a kocsimba, magammal vittem egy kapucnis felsőt és a napszemüvegem. A háztömb előtt leparkoltam, felkaptam a cuccaim, és felismerhetetlenné váltam. Berohantam az épületbe, mielőtt meggondolhattam volna magam, mert ugyan miért tenném?
A megfelelő ajtó előtt megálltam és kifújtam magam, majd csengetésre emeltem a kezem.

De, had legyek kicsit világosabb.

Szóval… azután, hogy Sehun velem aludt, majd összevesztünk és lelépett… magamba zuhantam. Bezárkóztam a szobámba, megpróbáltam válaszokat keresni, rendezni az érzéseim és gondolataim, mert nem tudtam elhinni, hogy ez mind megtörtént. Amikor már azt hittem, kezdhetek megnyugodni, benyög egy olyasmit, hogy nem igazán tehet ő semmiről sem, bocsánat, nem gondolta ő úgy, amilyennek tűnt… Oké, tudom, hogy nem mondott ilyesmit, de nekem totál ez jött le. Szóval a kezdődően mély depresszióm közepette Jongin elkezdett üzeneteket küldeni, volt, hogy hangalapút. És bár nem válaszoltam rájuk, erőt adtak. És megmosolyogtattak, megfogadtam, hogy nem teszek semmit, de nagyon jól esett, hogy még így is támogat és talán az egyetlen ember, aki megérthet, az ő. Szóval az egyik gyengébbik pillanatban válaszoltam neki és rohamos üzenetváltásokba kezdtünk. Kérdés nélkül számolt be nekem Sehunról, aki semmit sem bánt meg, vagyis nem látszik rajta. Jongin  természetesen ezerszer és még párszor ajánlotta fel magát nekem… de minduntalan figyelmen kívül hagytam az üzenete ezen részét. Aztán elmentem Myung Daeval egy kellemes csevejre… aztán Jongin eljött… a cukrászdába, mert felhívtam. És mindenféle hátsószándék nélkül vígasztalt meg, igazi úriember volt. Hazavitt, ágyba dugott és hazament. Azóta nem beszéltünk, mert túl kínos lett volna. Utálom, ha az emberek látják, néha mennyire gyenge tudok lenni.
Otthon feküdtem a hatalmas ágyamban és olvasgattam az sms-ket… aztán felültem, összeráncoltam a szemöldököm és azt kérdeztem magamtól: micsoda hülye hagy elveszni egy ilyen embert? Miért vagyok ennyire hű egy olyan emberhez, aki feleannyira sem foglalkozik velem, mint én vele?

Így esett, hogy hirtelen felindulásból kötöttem ki a srácok ajtója előtt. És reménykedni kezdtem abban, hogy Jongin nyit ajtót. És mit ad Isten? Valóban ő nyitott ajtót… és mielőtt meggondolhattam volna magam, lerántottam a szemüvegem és kapucnim, elkaptam a pólóját, magamhoz rántottam és megcsókoltam. Egy döbbent nyögés után, rögtön magához húzott, becsapta az ajtót és istentelenül csókolt. Nem tudtam ki van otthon, ki mit csinál, mert nem is érdekelt. Csak arra tudtam gondolni, hogy ez a srác előttem olyan, mint a reggeli napfény, vagy a meleg takaró, és én nagyon szeretem a reggeli napfényt, és szeretnék jól betakarózni a nekem kijáró takaróval.
Szóval lehunytam a szemem, átadtam magam a dübörgő szívemnek és izzadó tenyereimnek, átkaroltam őt és hozzápréselődtem. A falnak taszított és nyelvével végigsimított az ajkaimon. A pulzusszámom ugrásszerűen megnőtt, és el sem hittem, hogy ezt teszem. Félretettem a női büszkeségem, bűntudatom, és inkább belékapaszkodtam. Mert egy kis időre gondtalan akartam lenni. Jonginnal.
Egyáltalán nem űztem fair játékot. Ezért kezdtem úgy az egészet, hogy szörnyű vagyok és unom magam. Mert egyik percben Sehunért sóhajtozom a másikban, meg Jonginba csimpaszkodom és lecsókolom az égről a csillagokat.
Aztán egyszer csak…

- Ti mit csináltok? – úgy rebbentünk szét az ismerős hangra, mint a galambok. A mellkasaink eszeveszettül emelkedtek és süllyedtek, kikerekedett szemekkel néztünk Luhanre.
- Luhan… - suttogtam és tudtam, hogy elástam magam előtte. Olyan mosolyra húzta az ajkait, ami… hátborzongató volt.
- Tudtam, hogy ez lesz – mondta fejét ingatva és elment. Hátat fordított és elment.

Jongin megfogta a kezem és magához húzott. Gyengéden vont a karjaiba és a hajam simogatta, miközben azt kérdezte minden rendben van-e. Nem, nincs, de nem ezt mondtam neki.
Bevezetett a szobájába, leültünk az ágyára és beszélgetni kezdtünk. Néha megcsókolt, néha megsimogatott, néha megajándékozott egy Jongin mosollyal, de nem tudta elűzni a rossz kedvem, ami akkor kerített hatalmába, amint megpillantottam Luhant és rádöbbentem micsoda bonyolult játékba kezdtem bele. Mert belekezdtem. És ha belekezdtem… egy hamar nem fogom tudni befejezni.

Még mindig nem mondtuk ki, hogy én akkor most összejöttem vele… de nem is kell. Így a legkönnyebb. Ha úgy érezzük, szükségünk van a másikra, akkor itt vagyunk egymásnak… tehát lényegében ugyanúgy van köztünk minden, ahogy eddig, csak én meg fogok feledkezni a folytonos elutasításról.
Megkérdezte mi vezérelt engem, hogy idejöjjek. Megkérdezte, hogy miért, holott történt köztem és Sehun között valami – Sehun mondta neki. Nagyvonalakban elmeséltem neki mik zajlanak bennem, de ahelyett, hogy összegzett volna, csak az ajkaimra tapadt. És ez volt a tökéletes válasz. Mert ez a gyengéd simogatás az ajkaimon jelentették a tökéletes megértését. Eldöntött az ágyon, hogy kényelmesebb lehessen, összekulcsolta ujjainkat és óvatosan mélyíteni kezdte a csókot. Kissé megugrottam és megborzongtam egyszerre a hirtelen rám törő intenzív érzéstől, amit forró izma váltott ki belőlem, rászorítottam kezére és fejem felemelve viszonoztam a csókot. Felhúztam az egyik térdem, hogy közelebb férkőzhessen hozzám.
Nem tudnám elmondani mit éreztem vele kapcsolatban… egyszerűen szeretem őt és szükségem van rá. Nem olyan elementáris és eltipró, mint Sehun, inkább… ha a vőlegényem a tájfun, akkor Jongin a kellemes, csendes nyári vihar. Amit jó nézni az ablakból. Felkavar, de csak épp annyira, amennyire biztonságos, és kell.
Keze a derekamon játszadozott, amikor elszakadt ajkaimtól, nem hajolt el tőlem, közelről hallgatta pihegésem, édes szavakat suttogott a fülembe, néha megharapdálta vagy megnyalta és ez kezdett egészen… felizgatni. Én is átöleltem a derekát és kissé ködös tekintettel néztem rá, eltolva magamtól. Megráztam a fejem, és a biztonság kedvéért nyeltem egy nagyot, megnedvesítettem ajkaim, aztán megszólaltam.
- Ne csináld ezt. Ne menj tovább. Nem lehet…
- Miért? – suttogta, és mintha csak a falnak beszélnék, az orrával végigsimított az orcámon, államnál, majd megállt és nyakamra csókolt. Bőröm meghúzta, elengedte, majd gondolt egyet és rátapadt… szívni kezdte.
- Ne…! Jongin… kérlek – kezdtem elveszíteni a beszédkészségem, azt hiszem, a nyakam lehet az egyik erogén zónám.
- Ne hagyj nyomot. Jongin…
- Csak egy apró szívás – felelte, majd újra megcsókolt, most sokkal szenvedélyesebben. Én pedig viszonoztam, egészen addig a pillanatig, amíg egy kopogtatás és ismerős hang félbe nem szakított bennünket.

Felpattantak a szemeim, Jongin rám nézett, látta az észlelést szemeimben, feltápászkodott és ajtót nyitott. Addigra felültem az erősen szuggerálni kezdtem a padlót.
- Beszélhetnék a menyasszonyommal? – olyan hangsúllyal kérdezte, hogy nyeltem egy nagyot. Tényleg nem akartam vele kettesben maradni. Megszorítottam kezeim és nem néztem fel. Jongin minden szó nélkül hagyott bennünket a szobában, bezárta az ajtót. Percekig csend volt, és nem moccant, de éreztem, hogy néz. Kezdtem zavarba jönni és ténylegesen rájönni tetteim súlyára. Kezeim arcomra tapasztottam, ő pedig felsóhajtott és mellém telepedett.
- Ne mondj semmit – előztem meg suttogásommal. – Erről te tehetsz. Tudd, hogy miattad van az egész! – szükségét éreztem kimondani, bűnbakot keresni, és félig-meddig tényleg így volt.
- Tudod… reméltem, hogy tényleg… kitartasz amellett, hogy nem engeded magadhoz őt közel – mondta mosolygós hangon. Végre ráemeltem a tekintetem, de szinte rögtön el is kaptam.
- Én… sajn-
- Tudom, hogy én tehetek róla. De őszintén remélni kezdtem, hogy kitartasz mellettem. És nem is benned, hanem magamban csalódtam. Miért várok el ilyesmit tőled, ha én magam nem vagyok képes rá? Megpróbáltam úgy nézni a dolgokat, hogy mindenkinek csak jó legyen… de rájöttem, hogy nincs ilyen opció. A szüleink… rendesen elintéztek bennünket.
- Nem vagy mérges?
- Nem – furcsa, nem? Amikor rávágta, hogy nem… megsértődtem. Haragra gerjedtem.
- Még csak ezt sem tudom kiváltani belőled? Komolyan ennyire… érdektelen vagyok a számodra? – fordultam felé fél mosollyal az arcomon. – Ne érts félre, nem arra ment ki ez az egész, hogy revansot vegyek rajtad vagy ilyesmi… de őszintén, sért a tudat, hogy még csak feldühíteni sem tudlak azzal, hogy meggondolatlanul iderohantam és letámadtam az ajtóban, Luhan meglátott bennünket és és… bezárkózom vele egy szobába és… - itt volt az a pillanat, hogy zavartan, vöröslő arccal abbahagytam a mesélést és elfordultam tőle. Felsóhajtottam és megint csak a kezeimbe temettem az arcom.
- Dühös vagyok – bólintott, miközben az arca totális higgadtságot mutatott. Hosszan néztem a szemeibe, de csak annyit ért vele, hogy könnyeim újra meginduljanak.
- Annyi minden történt velem az elmúlt napokban… és Jongin… annyira kedves velem – ingattam a fejem és felálltam. Hátat fordítottam neki, mert nem akartam, hogy lássa az arcom. – Egyszerűen, úgy éreztem megengedhetek magamnak egy falatnyi élvezetet és gondtalanságot. Megpróbáltam háttérbe szorítani a kétes érzéseimet… de, amint megláttam Luhant meg a mindent tudó mosolyát kiakadtam. Én csak… azt hiszem, arra vágyom… hogy valaki törődjön velem, Jongin meg… kedvelem és ő is engem – vontam vállat, majd letöröltem a könnyeimet.
- Azért vagyok dühös, mert tudom, hogy nem számítasz rám.
- Mert nem számíthatok, Sehun – suttogtam. – Hosszú napok teltek el, és nem kerestél meg. Nem mondtad el, mit érzel, és mit gondolsz. Nem vágysz a társaságomra és ezt próbálom elfogadni.
- Ne beszélj butaságokat – hallottam meg kicsivel később válaszát, már úgy, hogy karjai derekam ölelték és fejét vállamra hajtotta. Őszintén meglepett a gesztusával, és amikor szembefordultam vele, aranyosan mosolygott, majd megszólalt. – Nem arról van szó, hogy ne vágynék a társaságodra, mert igazából kedvellek. Mint embert, mint barátot… és azt hiszem lassan, mint nőt is. Azért csókoltalak meg azon az estén úgy, ahogy tettem, mert azt éreztem meg kell tennem. Elfogott a vágy és nem tudtam ellenállni. Megcsókoltalak, mert minden porcikámmal kívántalak – határozott felelete és szemének csillogása arra késztetett, hogy elpiruljak. Letörölte arcomról könnyeimet és bátorítóan mosolygott. – Nem csak téged kavart fel az - az este. Nehéz hozzászoknom ahhoz, hogy végül is kedvelem a menyasszonyom.
- Ezt miért nem mondtad el akkor, amikor kérdeztem? Miért hagytad, hogy abba a hitbe ringassam magam, neked nem jelentett semmit? Te hülye – ütöttem a vállába. – Megkíméltél volna egy alapos fejfájástól.
- Úgy éreztem nem elégednél meg annyival, hogy azt mondom meg kellett tennem – vont vállat és magához ölelt. Annyira meglepett ezekkel a gesztusokkal, hogy nem tudtam rájuk reagálni. Nem vagyok hozzászokva ahhoz, hogy kedves legyen.
- És mi a helyzet a barátnőddel? – kérdeztem rá, ő pedig éreztem, hogy megdermed.
- Időre van szükségem – súgta alig hallhatóan, én pedig bólintottam.
- Értem. Kedvelsz, őt pedig szereted. Én is így vagyok Jonginnal. Biztonságot és nyugalmat érzek mellette… melletted pedig azt érzem, bármelyik percben elájulhatok, mert mindig valamilyen heves érzelmet váltasz ki belőlem – felnevetett a válaszomon, megpuszilta az arcomat és egy szó nélkül hagyott magamra.

És már megint nem tudom, hogy mi van, és mi legyen. Az eszem megáll, komolyan. Szóval, kölcsönösen kedveljük a másikat és mi barmok, ahelyett, hogy egymással foglalkoznánk… más valaki mellett keresgéljük az áhított boldogságot. Ledermedve álltam, arcom tapogatva, amikor belépett Jongin és felvette ugyanazt a pózt, amit Sehun. Még mindig lefagyva dőltem karjaiba és tettem fejem mellkasára – ugyanis csak addig értem fel. Nagyokat pislogtam, éreztem szívének dobbanásait, szoros ölelését és csak arra tudtam gondolni, hogy undorodom magamtól, még sincs erőm ahhoz, hogy ellökjem őt – mert jó vele.
- Jongin… meg fogsz nekem valaha is bocsájtani? – kérdeztem és visszaöleltem.
- Nincs miért, mert nem haragszom rád.
- Nem hiszek neked – fúrtam arcom mellkasába, és megszorítottam a pólója anyagát.
- Nem szokásom hazudni neked. Felnőtt férfi vagyok, tudom mibe mentem bele. Tudom, hogy csak a második lehetek, de ezt elfogadom.
Őszintén megleptek a szavai. Mindig meglep ezzel a kendőzetlen nyíltsággal, ezzel a tiszta őszinteséggel és alázattal. Felsóhajtottam és felnéztem rá. Nincs értelme tovább feszegetni ezt a témát.
- Nem kell ma semmit sem csinálnotok? – a témaváltásommal reméltem, hogy a hangulatot is megváltoztathatom.
- De igen. Lesz később egy fellépésünk. Még mindig promotáljuk a Growlt – elengedett és leült az ágyra. – Miről… beszéltetek… Sehunnal? – nehézkesen kérdezett rá, nem is nézett a szemeimbe. A szekrény egy pontját vizsgálta és ujjait tördelte. Egy ideig hallgattam, mert újra számot vetettem magammal, hogy mennyire nem vagyok igazságos.
- Csak… semmiről! Ne aggódj! Minden rendben! – erőltettem mosolyt arcomra és melléültem. – Azt hiszem ideje hazamennem.
- Annak ellenére, hogy színésznő vagy, nem hazudsz valami jól – sóhajtotta, majd enyhén elmosolyodott. – De, rendben… menj. Majd kereslek – felém fordult, megpuszilta a homlokomat, aztán az ajkaimat és felálltunk.
- Ne harcoljatok Sehunnal, rendben? – bólintottam felé, ő pedig nem reagált, csak megfogta a kezem és kivezetett a nappaliba. Luhan és Sehun tv-t néztek, egyikőjük sem nézett rám, ami bevallom bántott, de nem akartam szóvá tenni, hiszen én jöttem ide, ráadásul nem is a vőlegényemhez, szóval büntetésként fogtam fel a nem törődöm stílusukat. Megérdemlem. Így, amilyen gyorsan csak tudtam felhúztam a cipőm és köszönés nélkül hagytam el a lakást.

Beszálltam az autómba és megpróbáltam összeszedni magam. Rendben. Meg kell nyugodnom. Majd az idő megold mindent. Majd sodródom az árral – ahogyan eddig is. Minden rendben lesz… Vettem egy mély levegőt és beindítottam a kocsit. Egyébként is, Ha Neul! Nem kellene ilyenekkel foglalkoznod. Holnap töltöd a húszat! Holnap lesz a születésnapod. Izgatottan kellene várnod, csak hogy...

Ezzel pedig egyre közelebb kerülünk augusztus tizenkettedikéhez…


13 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nem csak a szereplőidet készíted ki, hanem engem is. Jézusom. Két személyiségre szakadtam: az egyik, aki hatalmas Hana - Sehun párti, a másik pedig az, aki Hanát Jonginnal akarja összeláncolni egy életre. Komolyan nem tudnám eldönteni, melyik párost szeretem jobban. Mert Sehunért eleve megveszek, de közben meg ott van Jongin, akit annyira szeretni valónak írsz le, hogy a szívem szakad meg érte. És amikor téged olvaslak, elfog a vágy, hogy én is megformáljak egy végtelenül aranyos Jongin karaktert, és ilyenkor bánom is, hogy a Chanyeol ficimben egy köcsögnek van beállítva.

    Megint annyira belemerültem a fanficbe, hogy anyának már rám kellett szólnia, hogy egyek. Ilyenkor tényleg mindig megszűnik a külvilág. :D

    Egyébként rendesen megleptél, mert tényleg nem számítottam volna arra, hogy felkeresi Jongint. De szerintem jól volt ez így, én legalábbis nagyon is élveztem. :) És fú, hihetetlenül kíváncsi vagyok már, hogy mi lesz a továbbiakban, és mivel fogsz előhozakodni, de azt tudom, hogy nem fogok csalódni. :)

    Köszönöm a kezdetleges skizofréniámat és az új részt, csodálatos volt, siess a következővel, alig várom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne légy skizofrén Orsi! o.o
      Mindenesetre erős vigyorgásra késztettél és heves pulzusra, szóval köszönöm. Igyekszem szétszedni többek között a te idegeidet is, úgy látom jó úton haladok. :) Annyira jól esik, hogy megihletlek, igazából te is engem, mert akárkivel írsz mindig az az érzésem, hogy én is akarok egy ilyet írni. Igen, sürgősen változtass a Jongin karaktereden, mert ő KÉPTELEN arra, hogy bunkó seggfej legyen. *-*

      Szokj le arról, hogy evés közben olvasol, mert kikészíted anyukádat. :D Előtte vagy utána, de ne közben, mert féltelek, hogy egy fordulatnál megakad valami a torkodon, vagy félrenyelsz vagy maradandó károsodást okozok. Légy óvatos! :D

      Köszönöm a belém fektetett bizalmadat, igyekszem megfelelni mindenki igényeinek - igazából az a titok, hogy ne gondolj senki igényeire, miközben írszxd - és már kezd kialakulni fejben, hogy milyen legyen a következő fejezet, szóval megpróbálok sietni vele, és eszméletlenül hálás vagyok, hogy mostanában folyamatosan elsőként posztolsz a bejegyzésem alatt, sokat jelent. :)

      csókollak. :3

      Törlés
  3. Pont tegnap gondoltam rá, hogy már jöhetne új rész, mert régen volt friss és hiányzik. Pont abban a pillanatban mikor kikapcsoltam a gépet jött az értesítés a telefonomra, hogy írtál a csoportba. És persze, hogy jó anyámnak köszönhetően már nem bírtam telefonról elolvasni. Szentségeltem is ezen egy sort. Na, mindegy.
    Az első mondatot olvasva egyre jobban kezdem sajnálni szegény Hanat. Már nekem rossz érzés, ami körülötte zajlik és teljesen beletudom élni magam, szinte, mintha velem történne. Myung Dae nagyon nem volt szimpatikus ebben a részben. Talán igaza van, de mégha igaza is lenne nem kellett volna ennyire nyersnek lennie..bár, megértem őt, szereti Hanat.
    Viszont, mikor a fiúk lakásához értünk, nagy ellenszenvet éreztem Hana iránt - tudom, Hana, kicsit te, szóval ezt ne vedd magadra >< - lehet, sőt biztos, hogy túlságosan is szimpatizálok Mr. Oh NagyképűSeggfejBaromarc Sehunnal. És őt minden köcsögsége, hibája ellenére sem tudom utálni. *sigh* Annyira szeretném, hogy összejöjjenek, hogy már szegény Hanára nézek ferde szemmel, holott neki járna ki legjobban a sajnálat és valószínűleg a helyében én sem bírnám ki Jongin nélkül olyan sokáig, ha szeretném. Gondoltam egyébként, hogy valamelyik tag meglátja őket, de én Suhora tippeltem. :DD Luhan meg..biztos rögtön ment árulkodni a kis szemét, Sehunhoz. XD
    ((azt a jelenetet is szívesen olvastam volna, csak mondom..khm... :D))
    Sehunra meg Hanára már inkább nem is mondok semmit. Imádtam. Aranyosak. Jöjjenek össze. Ez minden gondolatom kettejükkel kapcsolatban. :33 :D
    De, azért a végén annyira Sehunnak nem kellett volna ignorálnia a menyasszonya távozását, de oké. :"D

    A képek pedig..hát, oké. Megértem Hanat, ki tudna választani közülük?! ((najó, azért annyira nem esik nehezemre Sehunt mondani...:$))

    A következő részt pedig kíváncsian várom. A szülinapját, az esküvőt, FŐLEG a nászéjszakát. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Működik köztünk a telepátia. :D Megérzem, mikor lesztek frusztráltak a hiánytól, így akkorra tervezem beszúrni a részeket. hahaha :DD

      Tudtam, hogy legtöbbetekből Myung Dae ellenszenvet fog kiváltani, de valójában ő azért is kellett, hogy Hanát Jongin felé lökjem. Mehetett volna Sehunhoz is, csak, hogy rá éppenséggel haragudott. :D És igazából gondoljatok bele milyen siralmas a helyzete, évek óta viszonzatlanul szerelmes és tudja, hogy akárhogyan is teperne, sosem lehetne az övé. Mindenkinek nehéz sorsot alkottam. *sigh*

      Nem veszem magamra az ellenszenvet Hana iránt, igazából ezért hezitáltam ezzel a résszel kapcsolatban, mert szükségem van arra, hogy kedveljétek őt, és tudtam, emiatt a lépése miatt sokan szidni fogjátok. Nagyon nem tudom, hogy mennyire volt jó döntés Jonginba bolondítani őt, de igazából ez annyira lételeme a történetnek, hogy a helyére nem tudnék más csavart tenni. A kezdet kezdetén így találtam ki, csak nem kalkuláltam bele, hogy Sehunt kedvesre fogom formálni, mert így két felé szakadok én is és nem tudok dönteni. Nem tudok objektíven szemlélni, ami szerintem egy írónál hiba, de már csak ilyen vagyok én. :D

      Nem nagyon szeretnék Sehun povokat, csak elvétve, mert ez Hana központú történet, de említést biztosan fogok rá tenni, hogy Luhan miként árulkodott. Luhanre szükségem van, hogy ő lássa meg őket, nem hiszem, hogy a többi tag tudomására fogom hozni hanaéssehun félrekacsintgatását. Szerintem akkor úgy kellene írnom, hogy Chanyeol kb. élve temesse el Hanát és Jongint, amit ugyebár nem tehetek, mert Chan KAI RAJONGÓJA! : D

      Annyira édes vagy :) Ha most rögtön összehoznám a két jómadaram vége lenne a sztorinak, ugye te sem akarod? Kellenek a folyamatos drámai bukkanók, hogy elmarjam őket egymástól, én csak így tudom fenntartani az izgalmat, sajnálom. :$

      A következő három részemet szépen összefoglaltad, de lehet kitolódik 4-5-be, hiszen a sajtókonferenciát is 2-ben írtam meg. :D
      Köszönöm, hogy írtál, csóók :))

      Törlés
  4. Hűűűűű! Ebben a részben ha jól számoltam, akkor ötször döbbentem le, de nagyon!
    Először is Myung Dae monológján. Valahol igaza van, de akkor is, milyen barát már az olyan, aki látja a szívedben a tört és ahelyett, hogy kihúzná, jól megforgatja?? Jó persze, értem én, hogy szereti Hanát és tuti szarul esett neki, amikor arról regélt neki, hogy két pasi között őrlődik, de akkor is.....
    Aztán másodszor, amikor Hana letámadta Jongint. Na ott rendesen tátva maradt a szám, majd mikor enyhült a döbbenet, vigyorogni kezdtem és örültem, hogy Hana megtette! Jól tette! Megérdemli, hogy valaki kényeztesse, hogy valaki törődjön vele és megértse. És úgy gondolom, hogy erre Jongin igenis alkalmas! :D
    Aztán a harmadik döbbenetem a lebukás volt és hogy pont Luhan előtt...... Erre nem számítottam! Amúgy én is szívesen tanúja lettem volna, amikor elrohant árulkodni Sehunnak....khm! :D
    A negyedik döbbenet Sehun viselkedése volt. Időnként olyan érzésem van vele kapcsolatban, mintha skizofrén lenne. Hol bunkó, hol meg tündi-bündi! Most kifejezetten szimpatikus volt, de nagyon. :) Viszont az hogy nem is reagált amikor Hana távozni készült......
    Az ötödik és talán legnagyobb döbbenetem pedig: ÚRISTEN MÁRIS VÉGE ENNEK A RÉSZNEK? AZ NEM LEHET! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Myung Dae egy sértett és szerelmes barát és muszáj volt köcsögnek és könyörtelennek lennie, hogy Jongin a kedvességével elcsavarhassa Hana fejét. Totálisan kiterveltem. :d

      Ha kényeztetésről van szó, maradjunk annyiban, hogy Jonginnál megfelelőbb személyt erre a feladatra, keresve sem találnék. De nem is akarok. Már miért akarnék, mikor ő tökéletes? (kicsit sem vagyok elfogult khm.)

      Neked is csak azt tudom mondani, mint Biának, hát említés tuti lesz, de Sehun povot mostanában nem tervezek, esetleg a honeymoon alkalmával.
      Sehun csupa talány, ettől olyan kicseszettül vonzó férfi. :D

      Az ötödik megdöbbenésed jogos, ugyanis ez csak hat oldal lett és az átlag hét szokott lenni. :D Sajnálom, legközelebb figyelek, hogy hét alatt ne merjek a szemetek elé kerülni. :D

      Örültem és köszöntem a véleményt. ^^
      csóók

      Törlés
  5. Először is én eddig is arra vártam, hogy Hana és Sehun egymás mellett legyenek. Most nekem Luhan a legkevésbé szipatikus, én mondjuk az ő helyében már régen ott hagytam volna Sehunt mikor Hanátol jött haza. Sehun pedig ... én komolyan azt hittem, hogy végre ott fogja hagyni Luhant. Jongin meg egy hülye. Szeritem csak arra nem gondolt, hogy ő lesz az egyetlen aki ebből rosszul fog kijönni és egyedül marad. Én a helyében elmondtam volna Haneulnak, hogy ki a titkos "barátnő". Myungdae viselkedése szerintem teljesen jogos. Még ha szerelmes is, akkor is a barátja, és olykor muszáj barátnak keményen rávilágitania arra, hogy nem vagyunk önmagunk és hülyeséget csinálunk. Hana - Haneul tényleg megváltozott, nekem a régi személyisége szimpatikusabb volt, most így gyengének és sebezhetőnek tűnik. De könyörgöm nemsokára esküvője lesz erre két fiú között őrlődik?! El kellene felejtenie Jongint mert ezzel csak árt neki. Mert előbb vagy utóbb Sehun teljes mértékben ellette lesz. Én Hana Sehun párti vagyok. Kíváncsian várom mi lesz a reakció amikor kiderül hogy a HunHan páros létezik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljes mértékben igazat adok neked. :D Féig direkt és félig öntudatlanul alakítottam így a szálakat és a karaktereket.
      Arra is gondoltam mi lett volna, ha Sehun és Hana már az elején egymásra talál? Sajnos nem lett volna még csak 18 részes sem a blog. :D
      Hana jellemváltozása bennem is felvetett néhány kérdőjelet, hogy mennyire lehet nektek szimpatikus, így most kicsit megijesztettél, de ha belegondolsz végül is magyarázatot adtam arra is. Ő is tisztában van vele, mekkora hülyeséget csinált, de a szívének néha nehezen tud parancsolni.
      Valójában amiket írtál, első elgondololásra úgy is történtek volna, csak később, hogy idegesítselek benneteket és csűrjem-csavarjam a szálakat, megbonyolítottam. :D

      Azért remélem nem foglak a falra küldeni, és szeretni fogod. :D
      Köszönöm, hogy írtál nekem :))

      Törlés
  6. Egyet értek a felettem szólóval, szerintem is megváltozott Hana. Teljesen szét van esve, ezért próbál az utolsó szalmaszálba is kapaszkodni, értem ezalatt Myung Dae-t és Jongint is... Szerintem nem feltétlenül szerelem az amit érez iránta. Néha kicsit sok is nekem hogy Jongin mindig rá akar mászni Haneul-ra. (Értem én, de...fura. Mondjuk lehet jelzésértékű, hogy őt mindig visszautasítja, Sehunt meg akkor az egyszer sem próbálta, pedig az is az elveibe ütközött volna.)
    Most úgy érzem valójában Sehun az igazi játékos, neki kéne ilyen szarul éreznie magát (bár lehet csak elfolytja). Egyszer olyan mintha azért hagyná, hogy Jongin mellé sodródjon, hogy addig ne kelljen annyit foglalkozni vele, máskor meg, áhh nem tudom... inkább játszaná a bunkót megint! Most felettébb haragszom rá! Remélem Jongin hamarosan helyreteszi, hogy ezt nem művelheti tovább!
    Várom a következő részt! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira jó olvasni, hogy tényleg figyelmesen olvastok és rájöttök a legapróbb változtatásokra is. Igen. Valóban megváltozott Hana, és féltem is, mennyire fogjátok kedvelni az új énjét.

      Az ahogyan Jonginhoz viszonyodik... elég szépen beletrafáltál, bár csak később szerettem volna boncolgatni ezt a szálat, de ha már így felhoztad adok egy válaszfélét. :D Nem tudom mennyire vettétek észre, hogy Jongin és Hana nagyon hirtelen találtak egymásra, és magyarázatot sem adtam hogyan és miként kötöttek ki egymás karjaiban. Az én elképzelésem szerint Jonginhoz a félelme sodorta. Megijedt Sehun gondolatától, Jongint pedig megkedvelte, és ezt hiszi szerelemnek, vagy próbálja annak hinni, hiszen Sehun is szerelmes valaki másba.

      Sehun az igazi játékos, természetesen. Mindent ő mozgat, tőle indul ki minden és hozzá is vezet. Bár, szó mi szó Jonginhoz terelgette Hanát, nem önzésből, hanem pontosan önzetlenségből: neki is van valakije és nem akarja megtagadni ezt Ha Neultől sem.

      És a bunkó énjét még nem temettem el, hahaha. Ha végre dűlőre jutok, hogy megtegyem-e azt a... lépést, vagy ne, akkor elő fog még kerülni Sehun bunkó énje.

      Amikor olvastam azt a részt, hogy "felettébb haragszom rá" megdobbant a szívem, mert "rád"-ot olvastam. :D

      Nos remélem megadtam a választ, és remélem senki nem kedvetlenedett el, hogy elárultam ezt-azt (elég lényeges dolgokat:D) és nagyon szépen köszönöm, hogy írtál! :)) <3

      Törlés
  7. Hát... mivel Kai a biasom az EXO-ból, önző vagyok ha azt mondom, hogy JongIn-párti vagyok??? természetesen örülök, hogy egyáltalán benne van, hiszen miatta kezdtem el olvasni azt a történetet... :) először megörültem, hogy húha, végre, JongIn és, beleszeret, de most már érzem, hogy igazából nem szerelmes belé, csak menekül, és ő meg annyira rámenős, hogy .. nah szóval az iennek mindig nehéz ellenállni, pláne ha egy Kim Jong Inről van szó >.< :) Ezt Ha Neul be is vallja gyakorlatilag... a kommenteket és a válaszokat olvasva pedig mostmár biztos vagyok benne, hogy jól gondoltam ^^
    Nagyon jól írsz, átjönnek a mögöttes dolgok,és őszintén, nekem Sehun nem volt annyira szimpatikus sose, de kezdem megkedvelni a történetben :) nagyon várom a folytatást, és köszi az eddigi részeket, bár csak most kezdtem el nemrég, de így jó volt egyszerre olvasni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy szeretek olvasni, ha jó előre meg vannak írva a részek, úgy a legélvezetesebb. Ígérem, összehozok majd egy Jongin blogot, ahol övé a boldog végkifejlet, de itt sajnos nem ez a szerepe. Mindenki úgy leleplezte ezt a menekülős dolgot, büszkeséggel tölt el, hogy sikerült átadnom mindent, köszönöm, hogy írtál, és bocsánat a megkésett válasz miatt. :$ nagyon hálás vagyok, hogy írtál, remélem még találkozunk. ;)

      Törlés